ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa reviews

De Jong
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Super gastvrij en behulpzaam

Wat een fijne plek om vakantie te vieren. Centraal gelegen. En wat een lieve, harde werkers om het je helemaal naar de zin te maken. Heerlijk uitgebreid ontbijt, ook ‘‘s avonds uitstekend gegeten. En het is heerlijk ontspannen om ‘‘s avonds bij live muziek nog een drankje te nuttigen. Geweldig genoten.

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2023

Prima, weinig vertier direct rondom hotel. Te ver bij strand vandaan om te lopen.

Hr. E. Broekema
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Voor ons een teleurstelling wat heel veel geld heeft gekost

Doorgezakt bed ?? Uiteindelijk een compleet nieuw bed mogen ontvangen, bank defect, vieze handdoeken, achter het huis bij zwembad veel rommel en vieze bestrating, gasfornuis erg vies, zaten in 6 persoons huis en hadden voor 4 man servies

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2020

viel vies tegen

Na een heel goed verblijf in 2019, begin sept 2019 opnieuw een All-in verblijf geboekt op dit resort, bij aankomst bleek ons all-in niet het gewenste te zijn dat wij hadden geboekt in december was de all-in gewijzigd naar een basic, de all-in wat wij hadden geboekt kon alleen bij een upgrade van 42 dollar p.p.p.d. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, keuken matig en teveel thema-avonden, mijn inziens is beter 1 goede thema avond en keuken uitbreiden dan op deze voet verdergaan. Het resort is goed onderhouden (schoon en netjes)

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2020

mooi complex alleen weinig te doen, het eten was slecht

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2020

Mooi aangelegd, servicegericht personeel

Het personeel zet zich kundig en vaardig in met passie. Mooie ligging met voldoende privacy

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2020

heel goed

fijne vakantie gehad,de rust die we zochten was in orde personeel vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2020

Heerlijk park waarbij een gehuurde auto wel een aanrader is

Het villapark heeft hele mooie huisje en het park heeft goede faciliteiten. Wel is het aan te raden om een auto te huren waarmee het eiland kan worden verkend. Mooie plekken om te berichten zijn de flamingo's in Willobrordus, Willemstad en Shete Boka National Park met de ruige zee tegen de rotsen.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019

prima hotel ,vlakbij Willemstad

Hotel met bewaking, ruime appartementen, iedere dag schoonmaak(zelfs de afwas!), gratis airco, wel wat dingen stuk zoals de oven, de airco in 1 van de slaapkamers,losse kraan.Handdoeken te verkrijgen bij receptie alsook vrijkaartjes voor strandbedden Madero beach club.Prima locatie, met 10 min.in centrum Willemstad, vlakbij Mambo beach, auto wel noodzakelijk.Tegenover receptie kun je je opgeven voor allerlei excursies.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Rustig gelegen op 5 minuten afstand van Mambo Beach en 10 minuten afstand van Willemstad.

Prima accomodaties, voldoende. Naar onze mening niet 4 sterren waardig maar 3 sterren.