The Pearl of the Caribbean reviews

Laatst bijgewerkt: 6 december 2022

Netjes maar eenvoudig

The Pearl of the Caribean is een rustig en net park met ruime appartementen. Een eenvoudig maar fijn zwembad. De rust op het terrein is fijn. Wat het verblijf nog wst fijner zou maken is ligbedden bij het huis of relaxstoelen. Of de mogelijkheid om die te huren. En wat handigere inrichting zoals goede kastruimte of een nachtkastje naast het bed. Met 10 dagen verblijf konden we onze spullen lastig kwijt. Top was de mogelijkheid om te wassen bij de receptie. Vervelend was dat we niet vooraf wisten dat gebruik van de airco extra betaald moet worden. Dat was een nare extra uitgave.

Hr. M. Coenen
Laatst bijgewerkt: 4 december 2022

Mooi huisje

Sober, maar schoon

Hr. G. Hagemans
Laatst bijgewerkt: 7 maart 2022

Rust

Een héél rustig park op het noordoosten van het eiland. Ideaal voor mensen die zichzelf kunnen vermaken en van rust, landelijkheid en van eenvoud houden. Zeer aan te bevelen. Een voetnoot; Onder het kopje algemeen staat "airco ( tegen betaling) " Ik ben van mening dat ze dat moeten wijzigen in dat je moet betalen voor de totale stroomkosten. Dus ook voor de verlichting, magnetron, doucheverwarming, koffiezetapparaat enz.

Jkjw.
Laatst bijgewerkt: 18 februari 2022

Rustige plek met aangename zeewind

In de wijk Santa Catharina, in het uiterste Noord- oosten van Willemstad liggen de huisjes van Pearl of the Caribbean. Het is kleinschalig. De huisjes zijn met 3 of 4 geschakeld. Het zwembad heb je vaak voor jezelf alleen en er zijn altijd ligbedden vrij. André en Janine, een Nederlands echtpaar, die het park beheren zijn bijzonder behulpzaam en aardig. Vrijwel iedereen huurt een auto, dan zie je wat, en dan is afgelegen wonen juist een voordeel. Het park is veilig omheind en afgesloten met een elektrische poort. In de tuin wemelt het van de vogels, Caribische spotlijster, groene (smaragd) kolibries, saffraan vinken, oranje troepialen. Er lopen hagedissen en gekko's. De slaapkamers hebben airconditioning. Als je die voor het slapen op 27 graden zet, kun je in een heerlijk koele ruimte beginnen aan je nachtrust. Na een tijdje zetten we die airconditioning weer uit en schoven we het raam open om de zeewind naar binnen te laten waaien. Er zat een muggen gaas voor dat opengeschoven gede

Hr. R. Rabbinge
Laatst bijgewerkt: 12 december 2021