Sandals Royal Curaçao (ex Santa Barbara Beach & Golf Resort) reviews

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2020

Een mooi ruim opgezet hotel met vriendelijk personeel en schone ruime kamers

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2020

Erg teleurstellend

We hadden grote verwachtingen van dit hotel, maar de maand januari is beslist niet de tijd om daar op vakantie te gaan. Grote groepen luidruchtige Amerikanen die met z’n twintigen bier staan te drinken in t zwembad, en in de middag de bar bezet houden t had meer weg van een goedkoop all inclusive hotel. We hebben t management hier wel op aangesproken en die probeerde op andere vlakken dit te compenseren, we waarderen dit maar voor ons beslist geen tweede keer terug naar dit hotel.

Laatst bijgewerkt: 30 december 2019

Heerlijk rustig

Het strand is aangelegd en ligt aan het Spaanse water, mer voldoende bedden en bediening .

Laatst bijgewerkt: 5 december 2019

Lux en afgelegen resort voor degenen die de rust zoeken

Voor de 4e keer bij dit mooie resort geboekt. Heel goed gesitueerd op het eiland bij de monding van caracasbaai en aan open zee. Wel heb je een auto nodig om van het hotel te kunnen komen want er ligt niks in de directe buurt. Op het resort zelf is het prima te vertoeven aan strand of de 2 zwembaden. Makkelijk om tours te boeken naar bv klein curaçao waar je daar zelf met yacht of catamaran wordt opgehaald en weer afgezet aan het einde van de dag. Prima restaurant op locatie, splash bar aan zwembad en een pizzeria maar eerlijk gezegd wel iets te prijzig allemaal.

Laatst bijgewerkt: 10 november 2019

Groot maar rustig, open, ruim opgezet hotel, wat nog "nieuw" oogt, terwijl het 10 jaar bestaat.

Op enige afstand van Willemstad én vertier, maar als je dat niet zoekt of nodig hebt, uitstekend hotel. En je kunt gaan golfen in unieke omgeving.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2019

Het ligt erg afgelegen.

Zelf ga ik hier nooit meer heen. Er zijn teveel fouten gemaakt waardoor ik geen leuke vakantie heb gehad. Slechte service gehad en zeker geen 5 sterren waard. Het Medi restaurant had s'avonds een reepje papier met slechts 7 simpele keuzes zoals pizza. (Uiteindelijk moet je uitwijken naar bv Shore een restaurant gelegen bij het hotel maar zit vol grote dikke rondvliegende kevers...geen pretje dus)

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2019

Rustig, mooi gelegen,vriendelijk personeel

Luxe resort,mooi,super golf course,ligging wat ver weg van Willemstad

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2019

Het resort ligt afgelegen, vanaf de bewakingspoort, is het 6 km nh resort. Dus een huurauto is zeer zeker aan te raden, zeker als je wat wilt ondernemen op Curacao. Personeel is zeer gast rij en vriendelijk, sommige spreken engels en sommige nederlands. Geen vraag is teveel. Kamers zijn superschoon, bedden en matrassen zijn goed. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en het bed wordt ook opgemaakt, en halverwege de week verschoond. Eten is superlekker, alleen geen lopend buffet s’avonds, dat wordt pas ingezet, als het drukker is, bv als er een vlucht uitvalt dan worden de mensen daar opgevangen. Veel bedjes aan het zwembad maar ook op het strand, heerlijk rustig, vooral een aanrader voor mensen die niet van drukte houden. Wij gaan zeer zeker terug, want we hebben nog steeds niet alles kunnen zien, maar ook voor het eiland zelf en de mensen.

Laatst bijgewerkt: 8 december 2018

Super mooi hotel met vriendelijk personeel

Het is een heel mooi hotel met vriendelijk personeel. Mooi strandje bij het hotel en een zwembad waar je ook heerlijk kunt liggen. Het eten was heerlijk, voldoende keuze. Het hotel ligt wel wat minder centraal op het eiland dus wanneer je andere plekken wilt bezoeken is een auto zeker nodig.

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2018

heerlijk

Prachtig gelegen resort, schoon en alles perfect in orde. Daar betaal je ook voor. geen probleem maar dan geen US rekening met 17 % service charge en % tax. waardoor iets 25% hoger in prijs is dan er op de menukaart staat. Meer duidelijkheid hierover vooraf zou gepast zijn. Blijf een geweldig mooie locatie. ga zeker weer alleen dan alleen eten en drinken bij de zelfstandig italiaan die er zit. helemaal oke. deze heeft gewoon trnsparante prijs. Weet het gaat niet om de kosten van eten en drinken maar gewoon 25% dat weet je in de US maar dat verwacht je niet hier.

Onze uitzicht vanuit onze kamer