Papagayo Beach (Hotel) reviews

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Zonvakantie

Heerlijkwarm aan het strand. Met mooie zwembaden. Genoeg ligbedjes. Vriendelijk personeel mooie grote kamers

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Fijne zonvakantie

Hotelkamers zijn ruim evenals het terras. Bedden zijn prima. Echter op het terras enkel 2 stalen stoelen. Een ligbed zou welkom zijn. Restaurant beneden niveau. Erg lang wachten en bedenkelijke gerechten zoals die werden opgediend. Ontbijt royaal genoeg. Wat er wel uitspringt is het altijd beleefde en behulpzame personeel.

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Mooi hotel op uitstekende locatie

Heerlijke vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Rustig hotel

Mw. C. Deben
Laatst bijgewerkt: 5 januari 2024

Niet zo tevreden

Ontbijt niet veel keus .. Iedereen het zelfde eten Kamers wel schoon maar weinig handdoeken soms te weinig en bij gevraagd Personeel bij het restaurant niet vriendelijk we hebben 50 min gewacht op ons drinken en 1,5 uur op onze lunch Verder was het prima ... maar ga niet meer naar Papagayo hotel toe

Hr. L. Kuilder
Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 17 april 2023

Mooie locatie op Curaçao

Mooie hotelkamer met een groot balkon. Prachtige locatie met goede restaurants op loopafstand. Jammer genoeg waren de matrassen al iets doorgelegen.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2023

Barpersoneel

Het barpersoneel is een drama, je moet vreselijk lang wachten voordat iemand je komt helpen en dan duurt het ook nog lang voor je drankjes klaar zijn. We hebben de indruk dat ze echt niet weten waar ze mee bezig zijn.

Laatst bijgewerkt: 7 november 2022

Uitstekend

Super mooi en schoon hotel! Heel vriendelijk personeel. S’octends lekker ontbijt, en s’avonds een drankje aan de bar. Mooi strand en elke dag genoeg bedjes vrij om te zonnen.

Mw. N.A. de Reus
Laatst bijgewerkt: 14 mei 2022