Morena Eco Resort reviews

4,8

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Dit is pas echt vakantie

Zeer nette omgeving. Zeer vriendelijke medewerkers. Huisje was netjes compleet en zeer goed schoon gemaakt. Met twee zwembad locaties was het goed geregeld qua drukte. Het eten was echt prima, het was echt heerlijk. Verder veel vogels en andere dieren op het terrein. Bed vonden wij iets aan de zachte kant,, maar ook dat is per persoon weer verschillend en dus een mening. Ik kan eigenlijk niet echt iets bedenken wat minder zou zijn,, tja, het is klein stukje lopen naar strand en winkel,,, maar met 4 a 500 meter was dat voor ons niet echt een probleem. We moesten na het uitchecken nog 8 uur wachten voor we opgehaald werden, en ook dan kon je daar prima blijven. Er was een prima ruimte waar onze koffers achter gesloten deuren konden staan en waar we ons konden douche en omkleden. Voor ons was het een top vakantie en komen we zeker nog eens terug bij Morena.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Een super mooi en goed complex.

Mooie appartement, vriendelijk en behulpzaam personeel, eten (ontbijt en diner) zijn niet uitbundig maar goed.

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Geweldig, rustig ECO-Resort

Heel relaxed Resort, met attentie voor de klant.

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2024

Top

Mooi appartement , goede locatie, lekker eten, vriendelijk personeel, erg naar ons zin gehad!

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

Rustig en vriendelijk

Een prettig resort met een vriendelijke uitstraling. Er zijn meerdere baden en ern goed restaurant. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben het er goed naar ins zin gehad.

Laatst bijgewerkt: 23 januari 2024

Mooi complex, dichtbij Jan Thiel.

Het is een eco resort waarbij je verblijf elke 3 dagen schoongemaakt wordt. Als je een week daar bent is de schoonmaak weer op je voorlaatste dag. De vraag werd gesteld of we schoonmaak wilde, dat hoefde voor ons niet maar er staat niets tegenover hoewel hun kosten besparen op schoonmaak en was. De vraag om de late check uit kosten samen te delen kon niet. Dat vind ik wel een minpunt hunnerzijds voordeel maar de klant niet. Door de constructie van de villa heel veel last van muggen.

Laatst bijgewerkt: 9 december 2023

Top verwennerij

Mooie verzorgde locatie. Personeel heel vriendelijk en onwijs klant gericht

Mw. M.M.P. Wijnhoven-Verberkt
Laatst bijgewerkt: 9 november 2023

Netjes, rustig gelegen resort

Hartelijke ontvangst bij het inchecken. Mooi resort, goed onderhouden, al mag er wel een schoonmaakbeurt in het zwembad plaatsvinden. Elke 3de dag wordt appartement schoongemaakt, helemaal prima. Complete inrichting, wel jammer van de tegen elkaar geschoven bedden . Een topper erop zou al veel schelen. De matrassen waren nl van mindere kwaliteit. Het terras bij appartement is zalig, maar wel erg gehorig! Ontbijt hadden we niet bij de boeking gedaan, omdat dit zeer prijzig was! Echter ter plekke regelen was geen probleem en scheelt de helft !!ontbijt was in buffetvorm en de pannenkoeken, omelet, gebakken ei werd aan tafel geserveerd. Netjes en lekker ontbijt. De afstand naar Jan thiel baai is wel een aardige wandeling. Jammer dat resort niet ietsje dichterbij was of direct aan strand. Verder een prima vakantie hier

Restaurantje in de buurt. Brisa do Mar