Livingstone Jan Thiel Beach Resort reviews

4,9

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Curaçao

Fijne vakantie gehad upgrade van hotelkamer naar appartement alles was netjes schoon, ontbijt afgezien van de duiven die het zowat van je bord af pikken was ook goed. Alleen de reis in dat koekenblik was een ramp, ik ben met mijn 182 niet uitzonderlijk lang maar kon niet normaal zitten zonder met mijn knieën klem tegen de stoel er voor te zitten. Er zijn allerlei organisaties tegen dieren leed maar dit is nog erger dan kippen transport, echt schande.

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Niet zo tevreden

De standard double room die wij hadden was niet zo fijn. De airco blies hard met veel lawaai en in de badkamer was de afzuiging constant aan met veel lawaai. Het bleef erg vochtig op de kamer/ badkamer. Je kon nauwelijks achter het bed langs lopen, zo klein was de kamer. Kussens waren te hard. Het was niet schoon. Stofdraden aan de muur en na de schoonmaak was de wastafel en ook de wc niet gepoetst. Er was geen droogrek aanwezig, geen föhn en de muur zat vol vlekken. De algehele bediening en ook de mensen achter de balie bij de receptie waren niet echt vriendelijk. Bij het ontbijt was het koffie apparaat een paar keer kapot. En ‘s avonds met het eten waren er veel gerechten steeds niet, die op de kaart stonden. Het eiland is prachtig en het strand heerlijk. Zouden zeker teruggaan maar niet naar dit resort.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2024

Tegenvaller

Helaas voldeed het niet aan de verwachtingen. Onvriendelijk en afstandelijk personeel . Meer keuze uit vliegen dan ontbijt ! Zelfs geen sinaasappelsap. Kamer leek wel een schuur met kale muren ,geen schilderijtje aan de muur en een kleine kast voor 2 personen . Een lamp met sensor in de badkamer zorgt ervoor dat je regelmatig in het donker je haar staat te wassen ! Het enige voordeel ( gelukkig) de kamer was schoon en het bed was goed . Hoewel we wel eerst de kussens met schimmel moesten omwisselen.

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2024

Slecht onderhouden resort

Onvoldoende, kapotte en verouderde ligbedden bij zwembad. Bestrating bij huisjes slecht onderhouden. Interieur bungalowappartement ongezellig, sober en kaal (geen enkel schilderij, poster of schemerlamp en goedkoop meubilair.

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2024

Moerland
Laatst bijgewerkt: 29 december 2023

Mw. H. Kaspers
Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2023

Mw. B. van Weert
Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2023

Geweldig !!

Hele fijne vakantie gehad die super goed was geregeld! Blij met alles.

van Gils
Laatst bijgewerkt: 24 september 2023

Prima verblijf en top locatie

Vriendelijk personeel voornamelijk John. Je hoeft ze maar te vragen en het word geregeld. Dit geldt ook voor de receptie. Goede service. Wij zaten in een appartement die volgens mij net verbouwd waren. Echt genoeg ruimte en voldoende parkeerplek voor de auto. WiFi is echt goed. Het ontbijt is prima, niet super uitgebreid maar echt voor ieder wat wils, met lekker vers gebakken broodjes en je kunt gebakken ei krijgen. Daarnaast zit het op een perfecte locatie, dichtbij Jan Thiel beach en je kunt makkelijk Curaçao vanaf hier verkennen met de auto. Ik zou ook echt klein Curaçao aanraden

Sfeervol zwembad in de avond
Zwembad Jan Thiel