Tuxpan reviews

5,2

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2023

Tuxpan

Een hotel dat echt aanvoelt dat je in Cuba bent . De bediening is super vriendelijk. Het hotel heeft wel een update links en rechts nodig Bedden en kamer en douche zijn schoon . Het eten is voor ieders wat. Veel diversiteit . Bij aankomst was er gelijk wat sfeer De Tui hostess komt iedere dag om 09:00 langs. Hou je van echte luxe moet je het niet boeken. Ga je voor de CUBA sfeer zou ik zeker dit weer boeken De bediening en al het personeel is super gemotiveerd.

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2019

Goed hotel, leuke tijd beleefd!

Prima hotel voor Cubaanse begrippen. Erg vriendelijk personeel. Goede airco op de kamer!

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2018

Vergane glorie.

Sterk verouderd,liften defect,eten eenzijdig,elkedag hetzelfde.we zijn voor de derde keer in Tuxpan geweest,je ziet het achteruit gaan,waren voorheen voornamelijk candese gasten,nu Russen en Italianen .bij het ontbijt staat de wodka al klaar!! Voor ons de laatste keer Tuxpan.

Laatst bijgewerkt: 18 december 2017

Gedateerd, maar als je je er op voorbereid is het prima

Personeel is erg vriendelijk. Ze doen erg hun best om het naar je zin te maken. Hotel is gedateerd, maar dat wisten we van te voren. Wij hebben een prima verblijf gehad

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2017

Geweldig hotel. geweldige medewerkers, smerig avondeten

Ben geen zeur wat eten betreft en heb al heel wat all inclusive hotels gehad maar dit avondbuffet spant echt de kroon. Ik was bij als ik iets vond wat te eten was. Iets wat lekker smaakt heb ik bij het avond buffet niet gevonden. Ontbijt was overigens prima.