Sol Palmeras reviews

Mw. I. van Boeijen
Laatst bijgewerkt: 14 april 2023

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2020

Ligt aan een prachtig strand

Ontbijt lekker, middag eten aan strand -> patat koud en niet goed gebakken en de hotdogs en hamburgers waren rauw. Avond eten 1x in hotel gedaan-> beviel niet!

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2020

Mooi al inclusief resort

Met perfecte ligging aan het strand en super vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 8 december 2019

Sol Palmeras een van de beste.

Sol Palmeras was een van de beste hotels ik heb gehad in Varadero. Al een keer of 10 daar geweest. Ligt wel wat verder van het centrum maar met taxi ben je er zo. Eigenlijk heb je er alles. Het stond is geweldig. Zwembad heel goed met bar in het midden. Personeel goed en vriendelijk. Kortom geweldig. Naast de grote eetzaal heb je nog 4 restaurants waar je met afspraak kunt reserveren. Alles all-in . Binnen hotel geen beurs nodig behalve fooi voor personeel als je dit wilt.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

mooi resort direct aan zee

mooi resort vriendelijk personeel alleen aan de receptie kan wel wat vriendelijker

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2019

Heel erg massaal,vooral de eetzaal

Na de casa particuliere,is het hotel enorm groot,eten is vrij koud in de eetzaal. De restaurants zijn wel goed,maar als je s’ochtends later bent als 7 uur is het alweer vol.

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2019

Mooi park met prachtig strand, eten en kinderanimatie vallen tegen

We zijn er 3 dagen geweest als afsluiting van onze rondreis door Cuba. We zijn geen all-inclusive fanaten, en nu weten we ook weer waarom. Het is erg massaal. Met 300 man tegelijk ontbijten/lunchen/eten in de vreetschuur valt ook niet te regelen zonder dat het chaotisch en onpersoonlijk aanvoelt. Overigens is het eten echt dramatisch. Je moet je best doen om iets op je bordje te scheppen wat je ook echt helemaal gaat opeten. Nu staat Cuba niet bekend om zijn kookkunsten, maar dit was zelfs voor Cubaanse standaard taai, papperig, smakeloos en slap. Er zijn ook wel restaurantjes waar je kan eten, maar dan moet je al een paar dagen van te voren reserveren, anders is alles vol. Hier is het eten wel echt een stuk beter! Verder is het compleet met handdoekje leggen bij het zwembad en vervolgens de hele dag bij het strand liggen. Wij weigeren hier aan mee te doen, en overigens kan het hotel hier niks aan doen, maar het is wel storend. Tevens is de bar bij het zwembad pertinent onderbezet en is het geen uitzondering dat je 20 min moet wachten voordat je hebt besteld. De plastic bekertjes zijn zo groot dat je na 3 slokken klaar bent... om vervolgens weer in de rij te gaan staan.( lang leve het all- inclusive concept) Verder is de kinder animatie echt om te janken zo slecht. Iedere dag is er ‘kinderdisco’. Dit houdt in dat er een chagereinige bejaarde clown kinderen (en ouders) in een zaaltje waar het minimaal 50 graden is, eerst 10 min laat wachten en vervolgens een heeeeeele slechte act opvoert en vervolgens met zijn afgedropen schminck gezicht weer achter de schermen verdwijnt.

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2019

Lieve mensen/personeel. Mooi hotel en erg schoon

Super mooi en groot hotel. Ook is het erg schoon. Personeel is heel lief. Buffet was iets minder (was vaak koud). Verder een hele goede ervaring gehad. Zou zeker nog wel een keer terug willen!

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2019

Fantastisch hotel

Fantastisch hotel. Alles ziet er netjes en verzorgd uit.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2018

groot goed hotel veel aanbod

goed hotel veel animatie het buffet mag het eten wat warmer zijn de excursie erg leuk