Royalton Hicacos reviews

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2019

goed hotel

Fijn hotel, strand is super en service is prima. Verschillende restaurants aanwezig waar je lekker kunt eten (soms wat lauw).

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2019

prachtig hotel met prima lokatie

zeer klantvriendelijk personeel die altijd voor je klaar staat.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2019

prachtig resort

uitstekend behalve: een kamer waar het binnen net zo hard regende als buiten. Kan gebeuren is Cuba, maar niet willens en wetens een kamer geven die lek is. Volgens de vorige gast, een week eerder lekte die kamer ook al.

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2019

Uitzonderlijke luxe in Cuba

Heerlijke suites, 6 restaurants, prachtig strand, ruim opgezet, schoon en waanzinnig tot rust gekomen.

Jannie Quist-Lamers
Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2017

Thuiskomen Hotel Royalton Hicacos (3x)

Royalton Hicacos is ons tweede huis op Cuba. Dit jaar heeft het RH, The Luxery Award 2017 gewonnen. Kamers zijn groot schoon en de bedden zijn fantastisch.Airco werkt geruisloos, de minibar wordt elke dag aangevuld. Het eten is subliem (nieuwe kok) het buffet biedt een ruime variatie aan keuzes, probeer de overheerlijke amuses. Behalve het buffet, zijn er ook verschillende specialiteiten restaurants, te reserveren via de butler. Je kan er 24/7 eten en drinken. De service is grandioos, niets is te gek.De shows zijn prachtig onze voorkeur was " A Tempo Classico". Het dynamische animatieteam organiseert van alles, volleybal, schuimparty in zwembad enz, maar de Cubaanse dag met BBQ, muziek en dans was één groot feest.En overal is live muziek te horen, heel gezellig. Het super schone strand is groot met genoeg ligbedden,parasols en catering. Je kan er heerlijk wandelen op blote voeten, het (koraal) zand is niet heet, langs de romantische azuurblauwe zee. Wij hebben heel wat hotels gezien, maar Hotel Royalton Hicacos blijft ons favoriet.Een betere resort vind je niet op Cuba. O, ja orkaan Irma is langs geweest, maar daar was weinig van te merken. De palmbomen zijn hier en daar geknakt, maar de sterke, altijd lachende en dansende Cubanen niet!!

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2017

Geweldig voor honeymoon

Zeer mooi hotel, ideaal voor honeymoon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Naast de lobby
Voor bij de entree
Cubaanse dag
Later helemaal vol, wegens privacy geen foto
Genoeg te doen