Meliá Varadero reviews

Hr. H. Loykens
Laatst bijgewerkt: 27 juli 2022

All inclusive

Goed hotel, met wat achterstallig onderhoud in kamers.

Laatst bijgewerkt: 12 juli 2022

prima hotel

Goeiemorgen Prijsvrij, Om even terug te komen op onze vakantie in Cuba, het volgende beklag : 1. Op de heenreis werden we benaderd door de hostes om geld te wisselen in de bus van transfer vliegveld naar hotel. De koers die zij ons voorschotelde gaat echt nergens over, je word gelijk in de bus al belazerd > lijkt me niet dat jullie zo te boek willen staan. 2. Op de terugweg werd ons verteld 5uur voor vertrek van het vliegtuig klaar te staan, er lagen in het hotel ook nergens mappen of iets degelijks van bevestiging. Met als resultaat dat de bus 5uur en 40min voor vertrek vliegtuig er was, en wij te laat waren. We zijn ook niet gebeld op ons mobiele nummer. Allemaal leuk, maar dit koste ons nog even $130,- (130 dollar) extra, ik vind dit echt niet kunnen. 3. Het eten was de eerste 3 dagen zo slecht, dat we maar buiten het hotel zijn gaan eten > dit vinden wij het minst erg. Hopelijk snappen jullie mijn beklag ook hierin, en kunnen we tot een gezamenlijke oplossing komen. Hoor graag van jullie.

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2020

mooi all inclusive hotel

fijn hotel met vriendelijk personeel. Het restaurant (de chefkok) mag bijscholing hebben. Alle dagen dezelfde gerechten en lange wachtrijen bij het buffet vis/vlees/eiergerechten.

Laatst bijgewerkt: 3 december 2019

Komt daar weer terug in andere wereld. Cuba is 50 j terug in de tijd

Veel verval van gebouwen en wegen. lijkt wel of de tijd heeft stilgestaan. Varadero kom je weer in de moderne tijd.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2019

Eem mooi hotel maar ook weer slecht onderhouden

Mooi hotel helaas toen wij aanwezig waren werd het restaurant bij het zwembad gesloopt en dat geeft veel overlast. De bedden en parasol service op het strand laat zwaar te wensen over. In de piano bar is er alleen bediening als het personeel flinke tip krijgt

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Mega grote vreetschuur en hotelkamer wat van ellende uit elkaar valt

Op verschillende hotels op Cuba geweest maar daar was dit 1 van de slechtste van en dat met vijf sterren. Weinig keus wat eten betreft en elke dag precies hetzelfde aanbod in vergelijking met andere Cubaanse hotels. Zwembad en strand zijn mooi maar met slechte bedjes en groot deel van de dag met keiharde muziek. Alle ruimtes in het hotel zien er netjes en mooi uit behalve de kamer. De deur ging niet normaal open, net als de balkondeur, kamer was vrij klein, alle lampen op 1 na waren kapot. Badkamer sterk verouderd met losse wc bril. Water wat uit de douche kwam was prima. Waarschijnlijk hadden wij een oude kamer want er waren ook nieuwere kamers.

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2019

Betreft Melia Marina Varadero: algemeen redelijk tot goed

buffet slecht tot zeer slecht bereidingswijze vraagt om risico’s tot besmetting met alle gevolgen van dien die de pret behoorlijk kunnen bederven. Service (algemeen onderhoud) is slecht Engels sprekend personeel achter de receptie is wenselijk en niet iemand die 3 woordjes engels van buiten heeft geleerd en neemt geen enkele moeite iets op verzoek te ondernemen

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2019

Prima hotel, jammer dat bezoekers zich niet kunnen gedragen in een all inclusive resort. Halfvolle borden teruggeven is toch niet nodig!! Super ligging met uitzonderlijke service.

Laatst bijgewerkt: 30 april 2017

uitstekend hotel met veel faciliteiten

na rondreis klassiek Cuba wat uitstekend is.Cubaanse Tanja een10 teven voor chauffeur Jezus.de laatste 10 voor de groep die gezorgd heeft dat wij ondanks een blessure niets hebben gemist.Prima rondreis bij Kras.

voor dat we gaan slapen, kaartje met goede nacht
uitzicht vanaf de kamer
eigen ontbijtzaal voor de Level gasten
ontbijdzaal voor Level gasten