Meliá Las Antillas reviews

5,3

Hr. R.H.A.T. Carlier
Laatst bijgewerkt: 5 juli 2023

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2020

Prima hotel voor de prijs

Zeer vriendelijk personeel, goede cocktails, prachtig strand, fijne bedden en bushalte en kleine supermarkt voor de deur. Maar het eten is vreselijk (al schijnt dat typerend te zijn voor Cuba, ook in restaurants was het eten niet lekker en over andere hotels hoorden we dezelfde klachten tijdens excursies.)

Laatst bijgewerkt: 19 november 2019

ziet er mooi uit ,maar laat op aantal punten te wensen over

ziet er mooi uit ,maar laat op aantal punten te wensen over. Er wordt stevig gedronken en gerookt in het zwembad.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2019

Mooi en prima hotel

Lobby met bar is netjes en wordt nu verbouwd ook de wc worden opgeknapt. Foto hoe het gaat worden is een aan winst. Eetzaal zit er goed uit voor ons een beetje te wit. Eten is goed en veel keuze. Er zijn een paar tafels buiten waar je lekker kunnen zitten een kok achter de BBQ jij wijst het vlees aan en hij bakt voor dit was prima.Er zijn 3 restaurants die gratis zijn maar je moet wel tijdig reserveren. Als je naar het strand loopt nog een gezellige bar met BBQ waar men hamburgers bakken.. Villakamer zag er prima en schoon uit . Zwembad was schoon en veel bedjes aanwezig . Ook was er een vijver waar twee haaien in zaten.

Bar bij het zwembad
Tuin