Club Amigo Atlántico Guardalavaca reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2020

massaal, een en al drank

Wij hebben onze hotelkamer moeten verlaten, het leek wel een laadruimte van een vrachtwagen. Onze vakantie werd hierdoor negatief beïnvloed. Kosten moeten we bijbetalen en vind ik vervelend maar anders veel gedoe bij de balie

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2020

Redelijk

Wel goed voor een vakantie om bij te komen om weer te kunnen gaan werken

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2020

leuk park,eenvoudig, maar schoon. Voor mij zeer belangrijk

Kamers van de bungalows eenvoudig maar schoon. Bedlinnen en handdoeken schoon. Badkamer/ toilet, schoon. Is voor mij zeer belangrijk. Ben meeste tijd buiten. Mensen zijn zeer vriendelijk, en proberen het naar de zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2020

Heerlijk strand en zwembad

Mooie locatie, prima accommodatie, net zwembad en strand, ook goed te kiten even verderop (10 min lopen)als je het kunt, niet geschikt voor beginners. Eten is niet bijzonder. Catamaran varen is ook een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 24 december 2019

Ligging goed,eten van lage kwaliteit

Mooi gelegen met mooie tuin en zwembaden,maar kamers in het hoofdgebouw zijn rijp voor de sloop.vloer met kapotte tegels,schimmel op plafond en bad met roestvlekken .eetzaal veel te klein voor het aantal gasten,lange rijen staan aan te schuiven om binnnen te mogen.vooral in het weekend als de Cubanen er zijn.bakplaat van 60/40 cm om voor 500 personen te grillen,niet normaal.dan ben je eindelijk in de eetzaal kun je hier minstens 30 min aanschuiven.

Laatst bijgewerkt: 26 november 2019

Ik ga nooit meer daar .En zal ook niemand advieren.8 ker naar Cuba geweest ,en nooit zo slecht geevaard.Het eten was zo slecht dat ik niet eens aan een varken durf of zou geven.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2018

Beetje gedateerd. Maar kamers, lakens, badhandoeken en badkamer schoon

Bijzonder vriendelijk personeel, die zijn uiterste best doet om het iedereen naar het zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2018

mooie park wel oud

eten is koud , eetzaal is te klein waardoor mensen in rij staan voor de toegang. slecht georganiseerd. drank glaasjes en drank automaat staan in twee verschillende hoeken van het restaurant

Laatst bijgewerkt: 9 december 2017

gewoon fantastisch

prachtig strand prima hotel mooie kamers en niks op aan te merken.muziek is elke keer weer een belevenis.het personeel is zooo vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 11 november 2017

Vriendelijk gemoedelijk hotel waar het voelt als thuiskomen

Goed verzorgd hotel, netjes en schoon. Hotel wat past bij de uitstraling van Oost Cuba. Authentiek, relaxt met heel vriendelijk personeel wat er voor zorgt dat jij je thuis voelt. Schitterend strand met een mooi huisrif.

Uitzicht vanuit de 24 uur bar
Oldtimers tour