Villas Río Mar reviews

4,8

Mw. M.E.G. Zwartjes-Oosterdijk
Laatst bijgewerkt: 9 februari 2023

Nog even nagenieten

Ontspannen aan de rivier,leuk voor een verlenging van 2 dagen,wij zijn langer gebleven,maar dat is dan een beetje eentonig,iedere dag hetzelfde ontbijt en een kleine menukaart. Je kunt iedere dag even naar het dorp waar een paar kleine winkeltjes zijn en in het weekend de hippiemarkt. Om 22.00 uur gaat alles dicht Er is ook een veldje met sport attributen

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Weinig geslapen

Bij aankomst in het hotel werden wij opgewacht door een vriendelijke dame. Nadat we hadden ingecheckt (groepsreis 20 pers.) kregen we 40 handdoeken in onze handen geduwd. Deze worden namelijk niet op de kamer neergelegd of gewisseld. Hiervoor dient men elke keer het gehele park over te struinen om vervolgens bij de receptie om een nieuwe handdoek te vragen. Kamer: Aangekomen bij de kamer. Simpel maar prima voor het soort reis dat we geboekt hadden. op zich goede bedden/kussens. Tijdens de eerste nacht werden we vanaf een uur of 3 tot een uur of 8 opgeschrikt door bommen en granaten, althans zo leek het geval. Na een blik naar buiten bleek onze lodge onder een Eik te staan (kamer 43). De eikels van deze boom vielen vervolgens op ons stalen golfplaten dak. Hierdoor weinig geslapen, zo ook de tweede nacht. Eten: Twee dagen in het restaurant van het hotel gegeten. Simpele kaart, maar prima. Echter, het eten was in beide gevallen koud, maar dan ook echt koud. Ontbijt was prima. Park: Mooi park. ook de welness/spa was een aangename verassing.