Coral Teide Mar reviews

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

prima plek, schoon en netjes

leuke omgeving, vriendelijk personeel, minpuntje kamers erg gehorig

Neefjes
Laatst bijgewerkt: 2 januari 2024

Vergane glorie

Het is een oud en slecht onderhouden hotel, hoe men aan 3 sterren komt is ons een raadsel. Tegels op de vloer stuk (niet 1 maar 10) zeer gehorig, deuren sluiten niet of zeer slecht. Zwembad ontbreken talloze tegeltjes, tuin is een modderbende.

Laatst bijgewerkt: 7 december 2022

Prima hotel. Wel een beetje oud.

Hotel voldoet prima. Alles is wel een beetje gedateerd, maar alles is aanwezig en er wordt goed schoon gemaakt.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Basic, maar alles wat je nodig hebt

Biedt alles wat je nodig hebt en het is heel goed in orde. Enige puntje is lawaai/geluidsoverlast van van enkele vaste bewoners in het complex

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2022

Goed hotel

Erg leuk hotel met een prima ligging. Ook erg vriendelijk personeel en een leuk zwembad

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2022

Heerlijk klein hotel met comfortabele bedden.

Wij hebben genoten van onze vakantie hier. Prima klein hotel. De kamers werden bijna dagelijks schoongemaakt en de bedden lagen lekker. Afstand naar het centrum en het kleine strand 20 minuutjes. Ontbijt was heerlijk. Onze kamer had geen airco en had een rooster in de deur waardoor het lawaai van buiten goed te horen was.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Top vakantie gehad! Erg vriendelijk personeel

Kamers werden vaak goed schoon gemaakt, mooi gerenoveerd appartement en leuke lokatie.

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2019

Leuk hotel. Beetje oud maar netjes. Heel veel Fransen mensen. Het entertainment programma was eigenlijk alleen voor hen.

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2019

Waren juist veel kids ondanks 16 plus !!!

Weinig Engels begrijpend personeel en geen airco ( had ik wel gevraagd ) verder prima

Laatst bijgewerkt: 22 april 2019

Leuk appartement

Leuk appartement maar wel aan de oude kant. Hadden gerenoveerde suite maar kon hier niets van terug vinden. Zaten aan de kant van de weg en was erg rumoerig.’s avonds laat nog vuilnis ophalen en bussen die reizigers ophalen en afzetten.zwembad verouderd maar tuin lag er geweldig bij.afstand naar centrum en zee wordt aangegeven maar deze moet je lezen in hoogte .zeer vriendelijk personeel.