Vanilla Garden reviews

3,1

Adriana Janssen
Laatst bijgewerkt: 3 april 2024

fantastische keuze

Super vriendelijk personeel. Maria hielp bij de receptie zeer liefdevol met boeken van uitjes zodat we actieve vakantie hadden. Fijn kleinschalig en we hebben genoten van het bubbelbad buiten bij zwembad. Ontbijt was heerlijk. Vooral verrast doordat de koffie uit de automaat ECHT lekker was. Ook 1x Franse keuken 3 gangen menu gegeten. Super! We hebben er zelfs mooie foto s van gemaakt omdat alleen opmaak van bord al zo mooi was

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2024

Algehele staat

Kapotte ligbedden, spot en zwarte strepen op de ligbedden, zwarte randen badkamer bij douchedeur, krakend bed. Verder was de service prima en hebben we een fijne vakantie gehad. Hotel heeft echt een update nodig

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Heerlijk verblijven

Lekker buffet. Ruime en schone kamers. Vriendelijke en bekwame medewerkers. Erg harde kussens. Je moet er van houden.

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Vanilla Garden - Tenerife

Goed schoon hotel in de omgeving van de boulevard. Vriendelijke bediening in het restaurant!

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

fijn en schoon hotel

kamers waren netjes, modern en schoon! ontbijt was niet afwisselwnd maar wat er lag was goed en elke morgen cava bij t ontbijt. zwembad prima en lekker warm, nadeel was dat je doordat t zwembad tussen de gebouwen ligt overal maar een paar uren zon hebt... bedjes zijn wel heerlijk! vriendelijk en behulpzaam peesoneel. lekker dichtbij t strand via de achteruitgang. wel miste we een gezellig barretje, er is wel live muziek maar dan zit je gewoon op t terras bij/in de eetzaal op plastic stoeltjes en een pool- en /of tafeltennis tafel ofzo voor een beetje vermaak bij t hotel! goede locatie, aanrader!

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

Geweldig kleinschalig hotel

Goede ligging t.o.v de Boulevard. Schoon Hotel en geweldig diner buffet

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2022

GEWELDIG! EEN ECHTE AANRADER

Kleinschalig complex wat rust geeft omdat het Adults Only is. Alles klopt er gewoon. Supervriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer schoon, de hele dag lopen en schoonmakers rond.