Best Tenerife reviews

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Palm Beach Tenerife

Een gigantisch hotel op een fantastische locatie! Tegenover het hotel lag gelijk een strand, en te voet kon je gemakkelijk naar zowel Playa de las Américas als Costa Adeje lopen. Het zwembad zag er ook heel erg mooi uit. Het personeel was ook heel erg vriendelijk. Een groot nadeel vond ik het ontbijt. Het ontbijt was wel erg veel gebakken in olie en vond ik daardoor erg ongezond. Ik heb ook een voedselvergiftiging gehad waardoor ik 2 dagen van de vakantie kwijt was en veel moest overgeven. Daarna kon ik het ontbijt niet meer verdragen. Of de voedselvergiftiging door het ontbijt van het hotel ging is niet te zeggen, maar we hebben rond die tijd wel in chiquere tentjes gegeten dus de kans is groot dat het van het ontbijt kwam. Een ander nadeel vond ik de oubollige hotelkamer. In de badkamer zat veel schimmel, dus heb ik telkens mijn slippers aangehouden, ook als ik in bad ging douchen. De bedden lagen verschrikkelijk slecht, wat echt heel erg vervelend was toen ik zo ziek was. Er was in de avond en in de nacht veel muziek te horen, maar dit heeft ons verder niet gestoord. Ondanks dat ik 2 dagen ziek was en de hotelkamer niet optimaal was hebben we toch een top vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Groot maar schoon hotel.

Het hotel is prima. Schone, ruime kamers en vriendelijk personeel . Het eten is gevarieerd, alleen het vlees is vaak taai en het eten is niet altijd warm genoeg. Het a la carte restaurant is beter en rustiger. Het hotel is op loopafstand van de zee.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Fantastich hotel,

vriendelijk personeel, goede bediening, lekker eten, ruim gevarieerd

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

keurig hotel

hotelkamer en badkamer wel beetje gedateerd, maar wel schoon

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

alles prima verzorgd vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Prachtig resort..elke dag weer schone handdoeken en keurig opgeruimde kamers..lekker en afwisselend eten

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Goed hotel alleen vonden wij het avondeten matig.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024