Best Tenerife reviews

Laatst bijgewerkt: 3 april 2024

Hotel met wat tegenvallers

Wij zijn voor het eerst met ons gezin op vliegvakantie geweest. 3 dochters van 10, 8 en 6 jaar. Het hotel zelf viel ons een beetje tegen. 2 zwembaden waarvan er maar 1 verwarmd was de ander dus knetter koud. Wij hadden een familiekamer die erg veel achterstallig onderhoud had. Badkamerdeur verrot. Airco kapot en lekte door plafond heen. Stucwerk van muren kwam na beneden. Ook was het erg gehorig. Animatie voor kinderen was minimaal. Restaurant en personeel was prima. Locatie van hotel ook, stukje lopen naar het strand was prima te doen. Verder prima vakantie gehad maar wij zouden dit hotel niet nog een keer boeken.

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2024

Heel fijn hotel, vriendelijk personeel.

Fijn hotel, ligging prima, alles in de buurt ,wat betreft winkeltjes, mooie boulevard en 5 minuten lopen naar het strand. Eten was prima. Alles werd goed goed schoongehouden. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Wat nog wel mag, een droogrekje voor het badgoed, de twee buisjes op het balkon is niet voldoende.

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Korte vakantie

Prima hotel, mooie ligging in de buurt van stranden goed eten, animatie en mooie zwembaden

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2024

Hotel Best Tenerife, Playa de Américas

Een fijn familiefoto’s, centraal gelegen vlakbij de zee, beschikt over een uitstekend buffet, schone kamers en vriendelijk personeel echt een aanrader

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Palm Beach Tenerife

Een gigantisch hotel op een fantastische locatie! Tegenover het hotel lag gelijk een strand, en te voet kon je gemakkelijk naar zowel Playa de las Américas als Costa Adeje lopen. Het zwembad zag er ook heel erg mooi uit. Het personeel was ook heel erg vriendelijk. Een groot nadeel vond ik het ontbijt. Het ontbijt was wel erg veel gebakken in olie en vond ik daardoor erg ongezond. Ik heb ook een voedselvergiftiging gehad waardoor ik 2 dagen van de vakantie kwijt was en veel moest overgeven. Daarna kon ik het ontbijt niet meer verdragen. Of de voedselvergiftiging door het ontbijt van het hotel ging is niet te zeggen, maar we hebben rond die tijd wel in chiquere tentjes gegeten dus de kans is groot dat het van het ontbijt kwam. Een ander nadeel vond ik de oubollige hotelkamer. In de badkamer zat veel schimmel, dus heb ik telkens mijn slippers aangehouden, ook als ik in bad ging douchen. De bedden lagen verschrikkelijk slecht, wat echt heel erg vervelend was toen ik zo ziek was. Er was in de avond en in de nacht veel muziek te horen, maar dit heeft ons verder niet gestoord. Ondanks dat ik 2 dagen ziek was en de hotelkamer niet optimaal was hebben we toch een top vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Groot maar schoon hotel.

Het hotel is prima. Schone, ruime kamers en vriendelijk personeel . Het eten is gevarieerd, alleen het vlees is vaak taai en het eten is niet altijd warm genoeg. Het a la carte restaurant is beter en rustiger. Het hotel is op loopafstand van de zee.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Fantastich hotel,

vriendelijk personeel, goede bediening, lekker eten, ruim gevarieerd

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

keurig hotel

hotelkamer en badkamer wel beetje gedateerd, maar wel schoon

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

alles prima verzorgd vriendelijk personeel