Banff Rocky Mountain Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2023

Ruime, fijne hotelkamer, vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 12 september 2022

MG Martijn Wietsma
Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

Erg luid, en onvriendelijk personeel

We hebben hier 3 nachten gezeten, eerste dag was onze kamer direct naast een elektriciteitshokje, wat een constante harde zoom gaf, waar je gelijk hoofdpijn van kreeg (kamer 1801), daarna naar receptie gewandeld voor iets anders. Ze hadden een flinke upgrade (2007), was inderdaad stiller en mooier, maar daar moesten we dan 60 dollar per nacht bij betalen. Daar gingen we ook niet mee akkoord, uiteindelijk na veel moeite doen, een andere upgrade gekregen (2104), waar het iets stiller was. Maar ‘s nachts hoor je de autos op de snelweg goed en vanaf 04:00 uur, komt er elk uur een goederentrein voorbij die continu claxoneert! Ook de lokatie ligt niet op loopafstand van het centrum. Ook het ontbijt is daar niet te eten. Ik zou deze lokatie sterk afraden voor andere reizigers!

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2022

Heerlijk verblijf in Banff

De kamers zijn uitstekend. Wij kregen twee kamers met een tussendeur, als gezin altijd gezellig. Banff is een druk stadje waarbij parkeren echt heel lastig is. Het hotel heeft een shuttle naar het centrum. Helemaal top. Je kunt dan heerlijk in het stadje eten en drinken.

HA Harm Albert Koning
Laatst bijgewerkt: 21 juli 2022

Mooie en nette accommodatie. Zeer vriendelijk personeel.