DIT Majestic Beach Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 14 september 2023

Prachtig locatie

Prachtige locatie. Alleen het eten was goed maar eentonig. Weinig verandering. En werd te laat aangevuld. Personeel in eetzaal loopt je zo voorbij.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2019

Mooi en keurig hotel Rustige plek, maar vlakbij centrum

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2019

Schitterend hotel

Vriendelijk personeel, schoon hotel , prima ligging

Laatst bijgewerkt: 22 september 2018

prima hotel op goede locatie

we waren daar voor de eerste keer is ons prima bevallen personeel aardig ookk ruim kamer mooi goede schoonmaak en verwisseling hannddoeken iedere dag 2 grote zwembaden goed verzorgd fijne ruime bedden nette douche

Max
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2018

Een aanrader voor mensen met kinderen.

Het hotel is een aanrader om halfpension te boeken omdat het eten goed is.

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2018

Prettig rustig verblijf

Ik kom al vele jaren bij dit hotel, ( toen was de linker vleugel nog in aanbouw ) Erg knap om je standaard op hoog niveau te brengen maar nog sterker om het niveau te handhaven. Al merk ik zo hier en daar dat het touw iets gevierd word, en het niveau van de bediening in de eetzaal sterk afdaald. De kamers mogen een algehele opfrisbeurt krijgen.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2017

prachtig hotel, mooie tuin en super mooie zwembaden

Voor ons was dit de 2e keer in dit hotel. Juist omdat dit zo´n prachtig hotel is, met mooie zwembaden enz. De ligging is perfect, zo aan het begin van de drukke en geweldige kilometers lange boulevard. Dus geen last van herrie en uitgaans geluiden. Het eten in het hotel is niet ruim qua keuzes, maar het warme eten wat er aangeboden wordt is lekker. Alleen de toetjes zijn erg saai, droog en weinig keuze. Het zijn veelal cake achtige dingen. Moet je van houden. Ik dus niet. De kamers zijn mooi, goed ingericht en zeer schoon en het personeel is aardig. Dit zal niet onze laatste keer zijn.

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2017

mooi hotel goeie ligging goed geregeld

een nadeel toch vroeg handdoek leggen op bedjes bij zwembad

Laatst bijgewerkt: 3 september 2016

Fantastisch hotel, echt een aanrader! We waren nog nooit in Bulgarije geweest, wat een mooi land. En wat ons specifiek opviel, het is schoon!

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2016

geweldig hotel met alles erop en eraan

zeer mooi hotel met zeer mooie zwembaden en zeer vriendelijk personeel, echt een aanrader