Izola Paradise (ex Isola) reviews

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Goed hotel ,netjes

Hotel netjes, , Kamers goed en ruim Alleen personeel spreekt zo goed als geen engels, Animatie kan iets beter en meer

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2019

uitstekend en rustig gelegen hotel.

Wel is waar redelijk dicht bij uitgaanscentrum maar er totaal geen last van.

Laatst bijgewerkt: 20 juli 2019

Gezellig, en lekker kleinschalig

ik ben een week in Izola verbleven en in die week heb ik het erg naar mijn zin gehad, het personeel is super aardig en open mits je dat zelf ook bent. het eten is in de grote lijnen hetzelfde, maar 3/4 keer per week hebben ze thema's als "Bulgarian tradition" of "American". het zwembad is vaak wel vol dus claim vroeg je bedje maar de zee is 10 minuten lopen dus het is wat je zelf wilt. verder worden de kamer goed schoongemaakt. Let wel op dat in Bulgarije er word betaald met de Leva. dus je moet goed opletten met het omwisselen van je euro's. (euro briefjes heb je het meest aan om te wisselen. Klein nadeel is dat veel personeel gebrekkig of geen engels kan, dit maakt communiceren over het eten of vragen over je kamer erg moeilijk.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2018

"Prima hotel met rust, maar niet te ver van het centrum"

Loopafstand naar de Flowerstreet is prima te doen, maar geen last van het stapgedruis. Eten was de ene dag beter dan de ander, maar voor ieder wat wils. Animatieteam was erg goed aanwezig en deed het met plezier! Kamer geen grote luxe, maar gewoon prima te vertoeven.