Tiara Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 10 november 2021

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

Gastvrij, klantgericht, goede ligging

Zowel voor oud als jong geschikt. Prettig/vriendelijk personeel. Georganiseerde activiteiten stoppen in de avond om 22.00 (21 uur nederlandse tijd). Afstand naar strand en centrum is ideaal voor mensen die niet in de drukte willen zitten of direct aan het strand. Dit hotel is zeker aan te raden als je zoekt naar een ontspannen vakantie waar ruimte is voor eigen invulling qua activiteiten. Verblijf niet na half sept hier, dan is het einde seizoen. Moet ik een kritiek punt noemen: te koud zwembadwater.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Mooi, schoon en netjes hotel!

Lekkere maaltijden, schone kamers en een goede ligging. Niet midden in het centrum van Sunny beach zodat je ook je rust krijgt en met het treintje wat voor het hotel stopt ben je voor 4 lev (€2,-) pp in het centrum. Wat ons betreft was het perfect. Ook vlakbij het hotel ie genoeg te doen. Een dagje Nessabar is ook zeker aan te raden en dan zelf met de taxi ernaar toegaan en met de watertarief terug, dan kom je weer uit in het centrum van Sunny Beach. De maaltijden waren goed op smaak en elke dag wisselden de keuzes. Sommige avonden waren er wel wat meer visgerechten waar je van moet houden maar zo is er voor iedereen keus. De kamers zijn ruim, netjes en goed schoon. Al met al een heel fijn hotel wat ik zeker aanraad.