3 beoordelingen voor Hotel Elitza in Albena Zwarte Zeekust

6.7
    jolanda
    op 08.09.2011:

fantastische ligging

Wij zijn van 28 augustus t/m 7 september 2011 in Bulgarije op vakantie geweest en verbleven in hotel Elitsa te Albena.

Recensies vooraf waren niet al te positief over dit hotel, met name eten en onvriendelijk personeel werden regelmatig vernoemd.

Het hotel is inderdaad verouderd en aan renovatie toe.

Tijdens onze 1ste nacht hebben wij veel hinder ondervonden van een zeer luidruchtig stel (Bulgaren) naast ons die de hele nacht door aan het ruziën waren.

Daarop hebben wij om 2.30 uur de receptie gebeld, zij hadden schijnbaar al meerdere klachten hierover gehad en hadden de politie al ingeschakeld om het stel te laten meenemen.

Ook het eten de eerste dag was niet volgens wens omdat mijn vrouw snel last heeft van maag en darmen als het eten niet goed warm is.

De Bulgaren zijn namelijk gewend om alles lauw te eten, wij niet!

Ook op de kamer waren een paar gebreken, bv föhn was kapot en 2 aparte bedden waarvan 1 instabiel.

Dit alles deed ons besluiten om de volgende dag de reisleiding van All Tours te melden dat we of naar Nederland terug zouden gaan of dat zij voor ons een ander hotel moest zoeken.

Vanaf toen veranderde alles, dit in positieve zin. De reisleiding van All Tours heeft contact gehad met de manager van hotel Elitsa en onze problemen besproken.

De manager heeft direct actie ondernomen en ons een andere kamer gegeven met 2 persoons bed en alles wat je verder nog nodig hebt op een kamer.

Ook kregen we de mogelijkheid om, zodra we eten hadden opgeschept dit te laten verwarmen d.m.v. een magnetron (dagelijks) zonder problemen.

De manager van de keuken, chef kok en de bediening deden er alles voor om het ons naar de zin te maken, de klachten (maagproblemen) die mijn vrouw normaal heeft bleven hierdoor uit!

Ook hadden wij ‘s-nachts een goede nachtrust zonder lawaai of hinder van andere gasten. Dit alles heeft ons doen besluiten om ook eens iets positiefs over dit hotel en zijn bediening te schrijven.

Complimenten ook aan de reisleiding van All Tours.

Met vriendelijke groeten K. en J. Hendriks

davy
    op 09.09.2011:

mooi hotel meteen aan strand lekker eten

mooi hotel meteen aan strand elke dag toezicht bij zwembad .toezicht was streng maar wel aardige mensen, eten elke dag anders alleen koffie is niet te drinken , kamers elke dag schoongemaakt , niks te klagen gehad daar ,

Pierre Hen
    op 17.07.2011:

Sluiten!!!!!

Dit is voor ons het ergste wat er was.Hygiëne slecht!(voorbeeld staat een kok zonder handschoen met zwater nagels vlees te bakken!Hotel veel achterstallig onderhoud!Nagenoeg geen annimatie was wel gemeld.Conclusie sluiten en/of renoveren.enkel foto's bijgevoegd.