Pousada Coco Fresco reviews

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2020

ligging coco fresco is super en exterieur is geweldig

alweer voor het 10e jaar, maar er moet nodig wat aan het interieur, zoals meubelen, gedaan worden. Ook blijft het een vreemde gang van zaken, dat er niets aan de ontvangst op de poussada wordt gedaan bij aankomst en dat er veelal alleen iemand is om de sleutel te overhandigen en bovendien geen engels spreekt.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2020

super gastvrij voelt je meteen thuis, geweldige ligging

Heerlijk weekje gehad, fijn vriendelijk personeel, fijn plekje!

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2020

Camping gevoel

Leuke , wat verouderde accommodatie , kleinschalig met mooie tuin , deed wel viezig aan , het zou een energie verbetering zijn als er een paar keer in d week de paadjes en zonne bedden afgesproeid zouden worden , er is een tuinman , maar er valt dagelijks fruit uit de bomen , dus netjes zal het niet worden , maar dat heeft ook wel zijn charme , wij zaten in een vierpersoons huisje , gelukkig waren we met zijn tweeen , want 3 en 4e zouden boven moeten slapen , dat is niet te doen , van wege de warmte die boven ging en de zeer wankele trap naar boven

Laatst bijgewerkt: 28 november 2019

De eigenares is behulpzaam en erg gastvrij de ligging perfect en een oase van rust en dat op kleine afstand van gezellig feestelijk winkelstraatje waar de mensen niet aan je trekken en zeuren nee wordt met een lach beantwoord .

Laatst bijgewerkt: 23 november 2019

prachtig gelegen en kleinschalig in een prive parkje

Kleinschalig dicht bij het centrum in prive park waar lieve kleine aapjes langskomen en af en toe een leguaan en daarbij vriendelijke moeder en dochter uit Belgie waar alle eventuele probleempjes opgelost worden (Nederlands sprekend dus) Daarnaast dichtbij het het Centrum en het dorpje gelegen

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

Heel mooie tuin met groot zwembad

Helaas klaagt de eigenaresse over de plaatselijk bevolking ( absoluut niet netjes. Want ze zijn geweldig de mensen in het dorp! Er is iemand in mijn kamer bungalow geweest en heeft een lange douche genomen en mijn handdoek gebruikt. Dit werd ontkend (18.30 savonds is het donker en ietsje frisse) met beslagen spiegel en raampjes en het glazen tussen schot en zelfs mijn handdoek nog vd vorige dag nat!! Onmogelijk omdat ik al om 11.00 sochtends op pad was! Ik ben behoorlijk boos geworden ( en wel mijn excuses aangeboden aan Alex de avond bedrijfsleider die geweldig is!). Waarop Hilde kwam en zei: ik vind het heel erg dat U mij beschuldigd dat wij niet te vertrouwen zijn blabla ..ik was perplex en dus NOOIT MEER NAAR COCO FRESCO MAAR EEN ANDERE POUSADA!!

aapje in ons park
het park