12 beoordelingen voor Aparthotel Solar Pipa in Pipa Kuststreek

8.6
    8.6
    Andrea
    op 11.08.2013:

ruime appartementen, mooi groen, iedere dag schoon gemaakt. Groot zwembad

Solar Pipa licht op loop afstand van het centrum en het strand van Pipa. aardige mensen. rustig. Groot zwembad. Ook kinderbad. Verder is er niets voor kinderen. Ontbijt kan iets beter. na een paar dagen heb je het wel gezien. Maar op je appartement is koelkast en fornuis aanwezig . Kun je zelf voor je ontbijt zorgen. Verder is het eenvoudig. Ze hebben ook 2 verdieping appartementen fijn voor gezinnen. Zeker een aanrader voor mensen die ook zelfstandig willen zijn en van ruimte houden. Super vakantie

liesbeth
    op 08.01.2013:

Ruim appartement met zicht op zee genietend van een 2-persoons hangmat

Een kleinschallig appartementen complex met alle luxe faciliteiten. Een ruim appartement met uitzicht op zee. Zwembad met ligbedden. Centrum en meerdere stranden op loopafstand.

Mandy
    op 06.01.2013:

Groot, mooi complex, dichtbij centrum.

Ik kom al 7 jaar in Pipa. Mijn eerste keer in Solar Pipa. Het ligt dichtbij het centrum ca 3 min lopen. Appartement is erg groot met airco. Je kan kiezen of je een warme of koude douche wilt nemen. Een warme douche moet je niet een thuis denken natuurlijk, maar ik vond het prima. Soms werd de kamer niet op en top schoongemaakt, maar was alleen in de kamer als ik ging douche en slapen. Er was ook geen keuken gerei. Ik weet niet of je dit nog kon krijgen bij de receptie. Verder vond ik het een mooi complex met een groot zwembad en vriendelijk personeel zowel bij het ontbijt, receptie en de portier! Ik zou zo nog een keer naar deze locatie gaan. Ik ben erg tevreden. Het mooiste waar ik in alle jaren ben geweest.

Gert en Irma
    op 08.12.2012:

Fantastich hotel !

We hebben een geweldige vakantie gehad. Pipa is een erg leuk plaatsje, heel veel leuke en goeie restaurantjes, een relaxte sfeer en geweldige stranden.
    Is helaas een minder geschikte bestemming voor mensen die slecht(er) ter been zijn vanwege de steile straten waardoor ook de stranden minder goed bereikbaar zijn.
    In de omgeving kunnen leuke excursies gemaakt worden.
    Het hotel was fantastisch, het personeel en de eigenaar waren zeer behulpzaam.
    Minpuntje is dat sommige passagiers het tijdens de vlucht nodig vonden om grote hoeveelheden meegenomen drank te nuttigen.

Jesse
    op 05.05.2012:

Goed hotel, erg vriendelijk personeel, mooi zwembad, betaalbaar eten & drinken

Prima hotel en stadje voor families met kinderen als ook stellen zonder kinderen.
    Prima stadje, mooie strandjes vlakbij of net wat rustiger op een minuut of 10 per taxi.
    Het hotel heeft onze verwachting ruim overtroffen wat betreft zowel het appartement, de service als het zwembad.

I.
    op 01.11.2011:

Prima aparthotel.

Ligging midden in het centrum maar heerlijk rustig. Kleine afstand naar de prachtige stranden. Wel veel trappen en hellingen.

Elke
    op 30.05.2011:

heerlijk ontspannen, mooi en behulpzaam hotel, perfect ligging (kon niet beter)!

Hotel ligt perfect.
    Via het kleine straatje (geen steile bult) ben je met 3 min lopen in het centrum van de hoofdstraat (oz, tribus).
    Fijne hangmat op het terrasje met stoeltjes en tafeltje.
    Appartement goed.
    Alles wat je verwacht is er.
    Personeel spreekt geen engels (uitgez. receptie) maar met handen en voeten kom je heel ver. Ze zijn erg behulpzaam en in overleg is er veel mogelijk.
    Conclusie: aanrader, zeker wat betreft de ligging is dit nog beter dan andere hotels!

manon
    op 23.07.2010:

geweldig familiecomplex

mooi verzorgd appartement, goede service, eigenaar zeer behulpzaam

Faciliteiten van Solar Pipa

• In/nabij het centrum
  • Aan/nabij het strand

Solar Pipa is geschikt voor *

• Avontuur obv 2 beoordelingen
  • Naturisme obv 1 beoordeling
  • Uitgaan obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Pipa

Wednesday 15-8 Helder/Zonnig
Thursday 16-8 Regenbui
Friday 17-8 Helder/Zonnig
Saturday 18-8 Helder/Zonnig
Sunday 19-8 Helder/Zonnig
Monday 20-8 Helder/Zonnig
Tuesday 21-8 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel Solar Pipa in Pipa, Kuststreek.

Vakantiepanel.nl heeft 12 vakantie beoordelingen Solar Pipa.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel Solar Pipa vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel Solar Pipa scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Solar Pipa vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Solar Pipa en het actuele weer Pipa. Bekijk hier ook andere Aparthotels Pipa of Aparthotels Kuststreek. Op de pagina van Pipa vind je vakantiebeoordelingen Pipa en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Solar Pipa achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Solar Pipa!

• liesbeth
    op 08.01.2013:

Het dolfijnenstrand is een geweldige ervaring. Je zwemt er tussen de dolfijnen in de vrije natuur. Het strand is op loopafstand van Solar Pipa. De strandbuggy tocht is erg leuk. Een actieve manier om de omgeving te verkennen.

• Mandy
    op 06.01.2013:

Echt een aanrader. Overal dichtbij!

• Gert en Irma
    op 08.12.2012:

Het is zinloos om schoenen met (hoge) hakken mee te nemen. Je blijft namelijk klem zitten tussen de straatkeien. Zonnebrandcreme met een hoge beschermingsfactor wordt aangeraden. Wij kwamen er achter dat wij in Pipa een betere wisselkoers konden krijgen dan in Nederland.