9 beoordelingen voor Appartement Sorobon Beach in Kralendijk Bonaire

6.9
    Jan
    op 24.09.2012:

Een super locatie

Een geweldige plek om tot rust te komen.Erg gezellig onderkomen en prima keuken

Harm
    op 25.04.2012:

De mooiste beschermde natuurplek op de wereld die nu ten onder gaat door het publiek.

Een mooie plek maar de vakantiegangers die er nu komen hebben geen interesse in de natuur en het Rif. Boten worden aan het koraal gelegd zodat dit dan gewoon stuk gemaakt wordt. Dit is na de overname van de huidige eigenaren in 2010.

Onze besproken bungalow was niet beschikbaar. Daarover zijn we van te voren niet ingelicht en werden dus bij aankomst op een plek gezet waar we niet wilden zitten, maar ja wat moet je als je 9000 km van huis bent? Bungalow was niet compleet ingericht.

De keukenuitrusting was niet compleet. Daar moesten we dus nog achteraan. Het werd wel snel aangevuld, want wij wisten uit de afgelopen 8 jaren dat wij hier zijn geweest, wat er zoal in de bungalow zou moeten zitten. Wij hadden dus ook specifiek om een keuken gevraagd i.v.m. de speciale manier van eten en het bereiden door een operatie.

De eerste avond een lichte maaltijd gekozen in het restaurant, waarbij je bij het afrekenen tot de conclusie komt er maar niet meer te gaan eten. zo duur was het.
    Als ik daar had willen eten ( maar zo goed was het nou ook weer niet) zou ik omgerekend zo'n 3500 Dollar kwijt geweest zijn voor het eten.

Net zo duur dus als de reissom.
    De housekeeping was onder de maat. We moesten regelmatig naar de receptie voor niet gegeven handdoeken en wc papier.
    Wat ik erg vreemd vind is, dat de receptie er van 08:00 tot 16:30 uur aanwezig is en daarna niemand meer aanspreekbaar is voor wat dan ook.

Bij de vorige eigenaar was er altijd iemand van de receptie tot de laatste gast vertrokken was uit het restaurant, tevens bar. Zo was er dus altijd iemand van de leiding er.
    Ons besluit is duidelijk. Wij gaan daar nooit meer naar toe voor een vakantie. Wel naar Bonaire maar dan naar een andere lokatie.

De mensen die daar nu ook komen gooien letterlijk alles van zich af.
    Zo zagen wij dat gasten rommel weggooiden en dat dit er 2 weken daarna nog lag. Ook personeel gooide rommel van zich af( zoals de kok tijdens het koken in de openlucht een bierfles lanceerde over de omheining van de open keuken) , wat dan vervolgens zeker een week bleef liggen.

Papieren die waren verspreid lagen overal en zelfs het personeel dat tijdens de lunch wel 20 keer langs liep raapte dit niet op.
    Afijn zonde dus van deze mooie plek op aarde, die nu hard achteruit gaat.

Willem
    op 11.03.2012:

Mooi strand, zeer goede windsurfmogelijkheid, ideaal voor rustzoekers

Sorobon is een ideaal resort voor mensen die rust zoeken en van windsurfen houden. Het ligt vrij ver van Kralendijk, dus als je van winkelen, restaurantjes etc. houdt is een auto onontbeerlijk.

De ligging is fantastisch , er is wel sprake van enig achterstallig onderhoud. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Voor ons een plek om terug te komen, voor vertier zoekende jongeren iets minder geschikt, lijkt mij.

Crista
    op 26.03.2012:

Perfect voor rustzoekers en strandliefhebbers.

Huisjes aan het strand. Ondiep water.
    Supervriendelijk personeel.
    Niet luxe maar gewoon lekker!!
    Zelf koken als je dat wilt of uit eten in het restaurant of Kralendijk.

Ontbijten op je eigen terras met het geluid van de zee op de achtergrond. SUPER!!

Christian
    op 17.12.2011:

Geweldig resort aan een mooi strand

Het resort heeft een prachtige ligging direct aan het strand en is tevens een mooie plaats om te snorkelen. Watertemperatuur van de zee is zeer aangenaam.

Dieni
    op 29.10.2011:

Het toppunt van rust, ruimte en vriendelijkheid

De inrichting van de huisjes is een typisch strandhuisje, al het direct nodige is aanwezig, geen poespas, basic inrichting. Heerlijk ontbijtbuffet.

Gelegen aan een schitterende baai, Lac Bay, heerlijk zwemmen in het ondiepe, heldere warme water, alsof je in een warm bad stapt.

Een auto huren is een must, zo heb je alle vrijheid.

• Expert
    Annemarie Speijer
    expert beoordeling
    op 12.10.2010:

Sorobon Beach Resort is nu nog een naturistenhotel tot 15 december, daarna is het alleen nog maar in de maand september open voor naturisten, het hotel wil zich meer gaan richten op een ander soort publiek, windsurfers, en duikers

Lees complete beoordeling
    A.
    op 06.06.2012:

Mooie locatie, maar er dient een en ander opgeknapt te worden.

Mooie ligging, maar auto noodzakelijk.
    Werd prima geregeld door medewerkers.
    Ontbijt, lunch en avondeten prima.
    De meeste huisjes hebben een terras met uitzicht op zee.

Faciliteiten van Sorobon Beach

Sorobon Beach is geschikt voor *

• Strand obv 1 beoordeling
  • Vissen obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Kralendijk

Wednesday 14-11 Onweer
Thursday 15-11 Onweer
Friday 16-11 Onweer
Saturday 17-11 Onweer
Sunday 18-11 Onweer
Monday 19-11 Onweer
Tuesday 20-11 Onweer
Onweer

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Sorobon Beach in Kralendijk, Bonaire.

Vakantiepanel.nl heeft 9 vakantie beoordelingen Sorobon Beach.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Sorobon Beach vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Sorobon Beach scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Sorobon Beach vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Sorobon Beach en het actuele weer Kralendijk. Bekijk hier ook andere Appartements Kralendijk of Appartements Bonaire. Op de pagina van Kralendijk vind je vakantiebeoordelingen Kralendijk en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Sorobon Beach achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Sorobon Beach!

• A.
    op 06.06.2012:

Huur een auto, tenzij je genoegen neemt met alles wat Sorobon te bieden heeft en je geen behoefte hebt om het eiland te verkennen.

• Expert
    Annemarie Speijer
    expert tip
    op 12.10.2010:

Sorobon Beach ligt direct aan het strand, en naast het hotel ligt Jibe City, een windsurfschool.