Plaza Beach & Dive Resort Bonaire reviews

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Zonvakantie Bonaire

Pruntel
Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Mooie vakantie gehad met aandachtspunten

Mooie accomodatie en fantastisch uitzicht . Restaurant is keurig en goed eten. Leiding is duidelijk niet aanwezig. Om 20.00 uur staan alle tafels vol met afwas en weinig plek meer om aan te schuiven. Dat terwijl je tot 22.00 uur kunt eten. Personeel is wisselend.... 60% praat niet en een klein percentage is echt vriendelijk ( dus niet gemaakt) Barpersoneel is TE gezellig onderling en zien meer niet dan wel. Sommige zijn vriendelijk en andere zeggen niets tegen je ( ook Nederlandse medewerksters) Hotel is wel zeer schoon en de receptie is zeer vriendelijk....chapeau voor deze mensen.

R.Pruntel
Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Heerlijke zonvakantie

Vd Valk Bonaire serveert uitstekend eten en houdt de boel fantastisch schoon. Echter veel mankementen op de kamer omdat ze zeer gedateerd zijn. Nieuwe appartementen zijn erg mooi maar hebben ook kinderziektes. Medewerkers zijn divers zeer vriendelijk, neutraal of zien je nauwelijks staan. Met name bij de bar is het onderling ERG gezellig. Een goede supervisor zou een oplossing zijn. Verder mooie accomodatie en " handdoek leggen" viel reuze mee. De aandacht opeisende Amerikanen kwamen op de dag dat wij weg gingen. Ze namen de boel haast over zeg maar. Wij hebben het zelf heerlijk gehad !

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Vakantie Bonaire van der valk

Wij zijn hier 16 dagen geweest, ook vorige jaar in 2023. We vonden het zo fijn dat we weer terug gingen. Wat jammers dat kamers nog niet klaar waren. Stroom kabels los dingen op de kamer. Ze aan het klussen waren terwijl ons zoontje sliep. Het fijne knusse zoals eerde is helemaal weg door het mega massa. Je moet zelfs vechten op je bedje bij het zwembad of stand. Mensen staan stip 8 uur met hun handdoekje om een bedje te regelen. Dit was in 2023 echt niet. Erg jammer en geen verbetering voor de locatie.

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2024

Eten bijzonder goed!

Laatst bijgewerkt: 18 december 2023

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2023

Super leuk gehad

Mooi hotel goede lokatie Vol op keuze met ontbijt- lunch- avond eten. Mooi zwembad en lekker fijne zee Goede bar bij het water , vol op eten daar . Ondanks de verbouwing daar ( waar je geen hinder van ondervindt) een hele fijne tijd gehad daar

Hr. B. Stobbe
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2023

Top locatie en dito service.

Geweldige locatie, super vriendelijk ontvangst en geweldig eten. Echt voor herhaling vatbaar

Hr. J.A.J. Foesenek
Laatst bijgewerkt: 3 november 2022

Het geeft vertekend beeld

Het is heel oude In het zwembad liggen geen bedjes in Van corendon dat meisje daar vertelde ik het tegen , ze ging gewoon over heen Bestede er geen aandacht aan . De badkamer is geschimmeld het plafon is los en ze maken de kamers niet goed schoon . Het bed werd niet verschoond Wij kwamen voor de rust Ze rijden heel de avond met de golfkartje Tot 1 .00u snacht Rond en in de ochtend ook al vroeg Het eten is goed Het persneel is heel aardig

Linguaan
Beach Bar