Harbour Village Beach Club reviews

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Heerlijk verblijf met mooi strand en goed restaurant

Heerlijk verblijf met mooi strand en goed restaurant. De Harbour Beachclub wordt netjes onderhouden en wordt slechts gedeeltelijk aan toeristen beschikbaar gesteld en is voor het andere deel in particuliere handen. Daardoor was het in de periode dat wij er waren (januari) niet overvol.

Laatst bijgewerkt: 23 november 2023

Fijn verblijf op Bonaire

We hadden een mooie studio met een fijne buitenkeuken. De buitenruimte was heerlijk, met hangmat en lekkere stoelen. Ook sliep het bed heerlijk en was de regendouche erg fijn. Het enige wat ons wat tegenviel was de hygiene. Naast het bed lagen hopen stof en in de hoeken hingen allerlei spinnenwebben. We waren er 10 nachten en er is 1 x schoon gemaakt. De eigenaresse gaf al aan dat ze problemen had met de schoonmakers, maar lijkt er ook niet zo veel om te geven. Het is verder een prachtige groene oase met een heerlijk zwembad!

Hr. P Vegt
Laatst bijgewerkt: 23 maart 2023

Heel goed resort!

Wat een prachtige plek zeg!

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2020

prachtig aangelegd hotel maar service onder de maat

Prachtige ligging aan het strand met een mooi bijgehouden tuinen. Kamer en bed prima, badkamer verouderd. Wat ons het meest heeft gestoord is dat er totaal geen sfeer heerste en het personeel niet gemotiveerd over kwam. Kwaliteit van het eten ver onder de maat. Gelukkig heeft Bonaire veel goede restaurants. Ik mag van een 5 sterren hotel meer verwachten zeker gezien de prijs. ps. Compliment voor het tuinpersoneel erg vriendelijk!

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2019

schitterend resort

nvttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2018

leuke ligging

goed beschermde omgeving en zeer lux. goede keuken en gezellige bar. mooi zwembad en strand.