Eden Beach Resort reviews

5,3
6,1

Laatst bijgewerkt: 10 november 2019

Prima verblijf op een mooi eiland

Het water van de zee was warmer dan het water van de douche maar dat is wellicht een probleem op het eiland en niet alleen van het hotel.

Laatst bijgewerkt: 10 november 2019

Prima verblijf op een mooi eiland

Het zeewater was warmer dan dat van de douche. Wellicht een probleem van het eiland en niet zo zeer van het hotel. Niet echt heel erg met al die hitte.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

Leuk hotel met vriendelijke bediening

Het hotel is prima vooral als je van duiken houdt, alleen zit het ver van Kralendijk dus een auto of scooter is een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2019

Goede locatie, nette appartementen

Eden Beach is een aanrader, maar verwacht niet een hip en trendy appartement. Wij verbleven in een studio (top: bij boeken aanvragen begane grond, dan heb je een tuin/terras), de studio was zeer ruim, prima keuken met basisvoorzieningen en een goede badkamer met grote douche. Elke dag werd er schoongemaakt en o.a. nieuwe handdoeken geplaatst. De loopafstand naar Kralendijk is een klein half uur, net wat te ver naar ons idee. Met scooter of auto uiteraard wel prima te doen. Service bij de receptie van het hotel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Silvia van Rossen
Laatst bijgewerkt: 29 december 2016

Vieze kamer, toilet die overliep, vloer werd niet schoongemaakt, in een woord virs

Vieze kaner, veel lawaai om 7 uur duikflessen wisselen.en dat iedere morgen ook om 7 uur wakker. De vragen.ijst bij de proefduik die ik moest imvullen, daar moest ik maar bij zeggen dat ik niets had. Ongelooflijk onverantwoordelijk, ik gebruik medicijnen voor een tia die ik gehad heb. Heb dit meegedeeld en gezegd dat dat risico niet wilde nemen Ben dan immers niet verzekerd. Wanna-dive denk na. En muggen muggen vreselijk.

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2016

Leuk gezellig

Kleinschalig resort... Mooie grote kamer met balkon en zeezicht (superior)... Eigen keuken... Winkel op 15 min lopen... Kralendijk 20/25 min lopen... Prima duikschool... Gezelligheid bij de Spice Club...