41 beoordelingen voor Appartement Sunparks Kempense Meren in Mol Kempen

6.5
    6.3
    Ronin
    op 24.10.2013:

Mooi park in de Kempen met bungalows tussen de bomen. Best veel privacy.

De bungalows vielen erg mee. Schoner dan we hadden gelezen in de forums (na het boeken :-)
    De ligging tussen de bomen geeft veel privacy, alleen soms wat lastiger te zonnen voor je huisje.

Frans
    op 29.07.2013:

Modern ingericht park. Veel goede voorzieningen (b.v. gratis internetten in de centrale hal).

We hadden het prima naar ons zin. Het weer werkte ook mee. Prachtige omgevingen met veel groen. Uitgebreide en goed berijdbare fietspaden. De stad Mol was zelfs binnen fietsbereik. Jammer dat mijn vrouw een paar keer naar Mol moest om de was te doen (in een wasserette). Op de Nederlandse parken, waar we ook gingen, was er altijd een gelegenheid om de was te doen.

In het huisje hebben we nogal wat moeten improviseren, omdat er b.v. geen juspan was.
    Al met al - afgezien van een paar ergernisjes - was het verblijf toch aangenaam en zien we terug op een geslaagde vakantie.

• Kamer/ appartement
    sanjay
    op 06.05.2013:

Leuke park

leuke park voor het hele gezin,autovrije park,ideaal voor kinderen.

netty
    op 05.05.2013:

leuk park,jammer van het achterstallige onderhoud

wij hadden een huisje waar de deurklinken van af waren of van af vielen,een van de kinderen heeft daar door een paar minuten in de wc opgesloten gezeten,beetje jammer

Michael
    op 28.11.2012:

leuk familiehotel

Gezellig maar beetje vergaan hotel. Kan een opknapbeurt gebruiken, verder wel gezellig en goed ontbijt.

Marsha
    op 07.08.2012:

Een teleurstelling !!!

Bungalow: vies, oud, beschimmeld, slechte/oude keuken inventaris en oude inrichting. Supermarkt: duur, klein assortiment vroege sluitingstijden voor in het hoogseizoen (18.00u) Middagen soms gewoon gesloten. Eetgelegenheden: Goed eten maar vroeg gesloten (20.00u) en soms helemaal niet open in het hoogseizoen (Pizzaria was 3 dgn in de week gesloten) Kinderanimatie: Weinig animatie, steeds dezelfde activiteiten zoals bowlen, bingo en sminken. Kinderen hebben dit na 1x wel gezien. Kinderfaciliteiten: GEEN speeltuin te zien in het park !!! Binnen speeltuin was leuk maar het was erg warm/benauwd in de zaal zodat de kinderen niet lang konden spelen van de warmte. Voor de volwassenen waren er in de avonden weinig tot geen activiteiten. Alles was ook heel vroeg gesloten voor een gezellig avondje uit (22.00u) Alleen wknd open tot 23.00u. Slechte aanduiding in het park naar centrum, zwembad ed. Zwembad was geweldig. Personeel erg vriendelijk.
    Er wordt veel beloofd in de folder maar lang niet alles wordt na gekomen.

Tanja
    op 24.10.2011:

Geweldig zwembad, bungalow aan vernieuwing toe.

Voor onze kinderen (9 en 12) was het zwembad geweldig met de donkere glijbaan en de wildwaterbaan. Het huisje laat te wensen over; schimmel, roest, rot hout van de voordeur waardoor we orenkruipers en pissenbedden in de gang hadden, maar dat mocht voor ons de pret niet drukken.
    De openhaard was erg knus en we hadden ook niet heel veel betaald dus prijs-kwaliteit verhouding was, mede door het zwembad, prima wat ons betreft.

ineke
    op 29.08.2011:

een gezellige familie park.

het is een gezellige familiepark met een leuk zwembad en een speelhal voor de kleintjes. en de omgeving is geweldig voor fiets lief hebbers.

« 1 2 3 4 5 6

• Duiken obv 1 beoordeling
  • Golfen obv 1 beoordeling
  • Naturisme obv 1 beoordeling
  • Strand obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Mol

Thursday 17-8 Neerslag
Wednesday 23-8 Bewolkt

Reisaanbieders voor Sunparks Kempense Meren

Contactinformatie van Sunparks Kempense Meren

Postelsesteenweg 100 2400 Mol, Belgie

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Sunparks Kempense Meren in Mol, Kempen.

Vakantiepanel.nl heeft 41 vakantie beoordelingen Sunparks Kempense Meren.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Sunparks Kempense Meren vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Sunparks Kempense Meren scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Sunparks Kempense Meren vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Sunparks Kempense Meren en het actuele weer Mol. Bekijk hier ook andere Appartements Mol of Appartements Kempen. Op de pagina van Mol vind je vakantiebeoordelingen Mol en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Sunparks Kempense Meren achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Sunparks Kempense Meren!

Reisaanbieders voor Sunparks Kempense Meren

• Ronin
    op 24.10.2013:

Trage WIFI. Geprobeerd overdag, 's ochtends vroeg en 's avonds, maar bleef gelijk qua snelheid (of eigenlijk geen snelheid)

• Frans
    op 29.07.2013:

Het duurde vaak lang voordat er warm water - voor de afwas - uit de geiser kwam. Iemand van het onderhoud zei, dat we even geduld moesten hebben. Maar is het dan handig om een close-in-boiler te plaatsen. Scheelt een heleboel water. En de ruimte onder de aanrecht is er voldoende. Ook zal een paar voorraadbussen niet gek zijn. Aan de achterdeur (van huisje 281), onderaan, ontdekte ik dat de staat van het houtwerk bijzonder slecht is ........ Een keer naar kijken?

• sanjay
    op 06.05.2013:

doen

• Expert
    Marcella Buitenhek
    expert tip
    op 02.03.2011:

Voor ieder type client een geschikte bungalow/hotelkamer beschikbaar, groter/kleiner en luxer/minder luxe. Goede supermarkt aanwezig en gezellige restaurants. Als je niet van lopen houdt een bungalownummer bij de boeking opgeven, de verste bungalows staan op 10 minuten loopafstand.

• Jan Schepers
    op 09.04.2010:

Als je het niet erg vindt dat het personeel je onvriendelijk aanspreekt en onjuiste informatie verstrekt, als je geen bezwaar hebt om lang met je auto voor de slagbomen te staan, als je grote vochtplekken op de vloer niet vervelend vindt, als je het niet belangrijk vindt dat er grote stofnesten onder je bed zitten en als je je niet stoort aan andere mensen die door je tuin lopen, dan kun je het best uithouden bij Sunparks Kempensen Meren.