Sea Nooz reviews

9,9
9,6

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2021

relaxen

niet aan zee maar de nooz in Grobbendonk zeer vriendelijk personeel en behulpzaam, fijn onthaal, goede uitleg leuk concept maar het nieuw is er al wat af, opfrissen van het materiaal zou ten goede komen mystic water is een fijne ervaring, zowel bij koud/warm of regenweer home cinema (je films kan je zelf kiezen) vanuit een waterbed is ook zalig.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2020

Fantastisch, relaxed, uitstekend

Wie zorgeloos wil relaxen, romantisch, volledig discreet, lekker wil eten, en in een luxe loft in het hemelbed of waterbed wil slapen is hier zeker aan het juiste adres. Wat heerlijk was dit. We krijgen er geen genoeg van. Er wordt aan al je wensen voldaan van de eerste tot de laatste minuut. Jacuzzi staat heet te brobbelen, het ontbijt was top! Kortom, alles op en aan.

Laatst bijgewerkt: 15 november 2020

Unieke ervaring!

Wij hebben een super ervaring gehad bij SeaNooz. Alles was in orde tot in de puntjes! We zijn zelf van aan de kust en wisten niet dat we op zo dicht van onze deur zo zalig konden genieten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar! Het feit dat je helemaal privé volop kan genieten van elkaar is top! We konden ons voor onze eerste ervaring met een wellness met overnachting niets berer voorstellen!

Laatst bijgewerkt: 9 januari 2020

Heerlijk je eigen privehuisje met groot buitenterras, sauna, jacuzzi,

Een heerlijk huisje met verward terras, jacuzzi sauna, open haard groot bioscoopscherm heerlijke bedden hygiënisch, lekker eten, grote koelkast. Ook kerstmis is fantastisch om te. Ieren in seanooz

Laatst bijgewerkt: 8 september 2019

Geweldige ervaring!

Graag geven we jullie wat feedback; het was onze eerste ervaring met een tantra-massage, voordien hadden we wat twijfels, wat spanning voor wat komen zou, maar wij weten nu al dat dit voor meer dan 100% voor herhaling vatbaar is, het ontspannen gevoel dat jullie uitstraalden kwam vanaf het eerste moment dat we jullie ontmoetten helemaal binnen, we genoten met volle teugen van de heerlijke massage, die zeer respectvol en heel intens was. Jullie zachte handen, de vloeiende bewegingen, de sensualiteit,... ik wist van mezelf niet dat ik zo diep kon ontspannen (toch omdat dit een eerste keer was). Mijn partner kon zich iets minder goed ontspannen doordat het een eerste ervaring was maar hij is het er helemaal mee eens dat we hoe dan ook terugkeren! Dank jullie wel om ons mee te nemen naar een voor ons onbekende wereld waar wij vanaf nu heel graag in zullen vertoeven! Zeker en vast tot de volgende keer! Anke en Bram

Laatst bijgewerkt: 16 april 2018

Heerlijk ontspannen!

Na ons bezoekje aan Sea Nooz is de zee voor ons niet meer hetzelfde. Na een lange strandwandeling binnenkomen in dit leuke huisje om meteen de jacuzzi in te duiken en ten volle te genieten: zaaalig! Na de jacuzzi lekker relaxen in de sauna en dan weer in de jacuzzi duiken! ;-) Na een heerlijk diner kropen we gezellig in het salon om te genieten van een mooie film. De zalige nachtrust mondde uit in een heerlijk ontbijt, om nadien met veel tegenzin huiswaarts te keren. Wij komen snel weer terug! :-)

Laatst bijgewerkt: 14 april 2018

super concept - enig in zijn soort

zalige beleving ! nu begrijpen we wat noozen betekend en hoe je in hotels en restaurants nooit echt tijd voor elkaar kan hebben.. noozen is voor ons een werkwoord geworden ! eens tijd voor elkaar maken zonder prikkels van vreemde mensen, obers die je steeds lastigvallen om te verkopen, zonder uurwerk want 's nachts om 3.00 uur konen we nog in de jacuzzi genieten van elkaar... en geen wekker nodig voor je ontbijt zoals in hotels... heerlijk ! zaalig !

Sanne Wouters
Laatst bijgewerkt: 5 november 2017

Top beleving bij Nooz

Wij hebben een heel gezellige avond bij Nooz Grobbendonk beleefd. Geboekt voor de verjaardag van mijn partner. En hij vond het super! Mystic water genomen met de jacuzzi en luxe tuin en tepanyaki als diner. Alles was tip top in orde. Het eten was heel vers en verzorgd. Wij gaan zeker terug. Helemaal ontspannen naar huis! Nog nooit meegemaakt deze ervaring. Echte aanrader! En wij zijn in ieder geval verkocht aan het concept. Top!

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2017

ZAAALIG genieten.

Super verblijf gehad ! Alles was perfect in orde.. het was even wennen we "helemaal niets moesten meebrengen" en inderdaad we hadden enkel een toiletzakje bij en voor de rest was werkelijk alles inbegrepen ! fantastisch personeel, geen uurwerk (jawel om 3.00 uur 's nachts zaten we nog buiten in onze jacuzzi!!), prachtige locatie aan een meer (met 2 eigen privé tuintjes) wat heel uitzonderlijk is aan de kust waar alles indoor is en je alleen maar appartementen hebt..., ZAAALIG genieten. Na 15 jaar huwelijk en 5 kinderen zijn we hier terug buiten gekomen als een smoorverliefd koppeltje !! Doe zo verder nooz ! Wij komen zeker nog noozen..

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2017

Magische ontspanning!

Vanaf de eerste stap binnen een superfantastische ervaring!! Magische ontspanning en sublieme service elke keer opnieuw! Bedankt!!