Talk of the Town reviews

4,5
5,7

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2022

Leuk kleinschalig hotel

Leuk hotel, kleinschalig en dat vonden wij heel prettig. Personeel was superaardig. Kamers netjes. Opklapbed in de kamer is wat krap voor 2 personen en het matras niet van heel goede kwaliteit. Verder goede bedjes bij het zwembad en de zee is ook lekker dichtbij. Enige nadeel is de muziek vanaf de parkeerplaats aan de overkant die soms wat hard is in het weekend.

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2020

prima locatie, zie hieronder

Prima locatie, maar de ligging van Oranjestad centrum en andere activiteiten is meer dan 1 kilometer lopen, zoals de brochure beschrijft.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019

Kleinschalig, rustig, centrale ligging

Voor een korte vakantie prima locatie. Wil je devdrukte opzoeken moet je welhaast een auto hebben want naast Oranjestad moet je echt op Palm Beach (high rise hotels) zijn.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2018

Super slecht personeel, geen interesses naar klachten

Slechte service in het hotel, word behandelt als een nummer, het personeel loopt langs elkaar heen en afspraken worden daar door niet na gekomen! De prijs is te hoog voor wat je er krijgt! Zou er nooit meer naar toe gaan!!! Ben in heel wat hotels geweest en dit is het slechtste waar Ik ooit ingezeten heb!!!

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2017

Lekker relaxed

Goede ligging dichtbij stad en strand. Goed eten leuke bediening in restaurant en hotel.