Camacuri reviews

3,5

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Ons appartement keek uit op het zwembad(je) en aangelegde omgeving. Heel fijne plek om te zitten. Personeel heel vriendelijk en Nederlands sprekend. Er kon veel overlegd worden.

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

Camacuri

Rustige fijne accomodatie

Hr. A. Nijssen
Laatst bijgewerkt: 24 maart 2022

Netjes en schoon gezellige mensen

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2020

Basic, maar netjes verzorgd en alles wat je nodig hebt

Camacuri heeft alles wat je nodig hebt, maar in simpele uitvoering. Fijn dat er een warme douche is. Schoonmaak is goed in orde. Aanwezigheid van handdoeken ook voor in de keuken. Bed was prima. Aanwezigheid van security, ook de nachts geeft een veilig gevoel. (Zeker als je alleen reist) Ik vind deze kant van het eiland prettig. Dichtbij Oranjestad, wel verder van het uitgaansleven.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2020

Mooi complex, geweldig personeel, appartement gedateerd en matig onderhouden.

Ligging en eerste aanblik complex aantrekkelijk. Bijzonder vriendelijk, attent en hulpvaardig personeel. Appartement m.u.v. bedden en airco erg gedateerd en matig onderhouden. WIFI werkt zeer slecht, uitsluitend dicht bij het raam of anders pas op de veranda. Staat van onderhoud zeer matig en meubilair niet comfortabel. Niet aantrekkelijk om al te lang in het appartement door te brengen. Op zich niet het meest belangrijk natuurlijk omdat het vakantieleven overwegend buiten plaatsvind. De genoemde positieve punten maakten onze vakantie best zeer geslaagd.

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2020

ziet er mooi uit omgeving vond ik minder.

personeel is super aardig! Appartement is klein doch groot genoeg. Heerlijke douche, bedden en keuken is ok maar ook verouderd.

Laatst bijgewerkt: 31 januari 2020

knus en gezellig

knus en gezellig , leuke appartementjes . beetje gedateerd maar voldeed.

Laatst bijgewerkt: 2 januari 2020

Rustig, privacy, vriendelijk, schoon

Rustig, privacy, vriendelijk, schoon. En helemaal top is de ijsblokjesmachine waar iedereen ongelimiteerd ijsblokjes uit mag/kan scheppen. Mogelijkheid om een koelbox te huren voor een prikkie. Er zijn wasmachines om gebruik van te maken (voor een vergoeding). Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 20 december 2019

Rustig en prijs kwalitijd top

Rond het zwembad is er een prettige sfeer. De huizen zijn sober maar uitstekend. De rest van de tuin is schoon en opgeruimd. Heerlijk vertoeven daar.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019

Rustig, schoon , vriendelijk, behulpzaam

Fijne betaalbare accomodatie. Mooie binnentuin. Eigen zwembad en Prive parkeerterrein.

Trupial in de tuin
Pleintje waar appartementen aan liggen
jagende pelikaan
Baby beach