Arubiana Inn reviews

9,6

Mw. B. Blokland
Laatst bijgewerkt: 11 september 2023

Relaxte omgeving, met arubaanse sfeer op de binnenplaats met zwembad

Wij hebben hier een fantastische tijd gehad en zouden zelfs terugkeren naar dit complex. Alleen al om de rust en de gemoedelijke sfeer die hier is. Vriendelijk personeel en super schoonmaak.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Leuk Rustig Hotel

Klein knus hotel laagbouw 18 kamers Minimale leeftijd 18 jaar Als je wil kun je er ontbijten verder geen eten of drinken Op loop afstand supermarkt Klein zwembad

Laatst bijgewerkt: 18 september 2019

Heerlijk

Echt fantasties , maar dat komt vooral door de 2 dames die het ontbijt maken , schoonmaken en voor ons zorgen . Het is eenvoudig , maar je hebt alles wat je nodig hebt .esmeralda en chandra bedankt !

Laatst bijgewerkt: 10 april 2019

Kleinschalig, goede kamers, zwembad, schoon

Arubiana Inn ligt centraal in het highrise gebied van Aruba. Het is een kleinschalig resort van 18 kamers rondom een keurig schoon en helder zwembad. Alle kamers zijn voorzien van airco en worden door de aanwezige staf keurig schoongehouden. Een aanrader voor goede kwaliteit tegen een redelijke prijs

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2019

Gezellig, rustig

Vriendelijk personeel , weinig privacy voor je appartement je zit dicht bij elkaar

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2019

gemoedelijk vriendelijk schoon en goeie prijs kwaliteit verhouding

gemoedelijk vriendelijk schoon en goeie prijs kwaliteit verhouding

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2019

Gezellig, gemoedelijk, netjes .. aanrader

Kleinschalig, simpel, schoon, supervriendelijk ... wij gaan weer!

Laatst bijgewerkt: 31 januari 2019

Vriendelijk, gezellig, rustig

Kleinschalig appartementencomplex, voorzien van alle benodigdheden. Op loopafstand van strand en supermarkt. Maar autohouder is handig om eiland verder te ontdekken. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2018

heel vriendelijk personeel/prima service

Het personeel was heel vriendelijk, service was prima. Kamers waren qua interieur gedateerd.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2018

Kleinschalige aanrader!

Klein complex (19 appartementen) met vriendelijk en behulpzaam personeel. Hoofdzakelijk Nederlandse gasten met daarnaast wat Amerikanen en Belgen. De appartementen behoeven wel wat onderhoud en/of modernisering. Wij zouden er weer naar terug gaan!!

de natuur dichtbij