MVC Eagle Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Klein maar fijn!

Een klein maar ontzettend fijn hotel. Prima ontbijt, zeer hygiënisch en een top ligging. Je bent zo op het strand en je kan makkelijk de bus pakken naar Palm Beach en/of Oranjestad. Daarnaast is er een fijne parkeerplaats bij het hotel en zijn er bedjes beschikbaar op het strand incl badhandoeken. Het is geen Marriot of Hilton, maar als je daar niet naar opzoek bent maakt dat helemaal niet uit!

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2024

Prachtig

Eagle Beach heeft een echt prachtig strand en een gezellige omgeving met heerlijke restaurants. De mensen zijn er echt super vriendelijk. En het eten is er heerlijk.

Mw. M. van Doren
Laatst bijgewerkt: 3 februari 2023

Mooie kleinschalige accommodatie aan Eagle Beach

Prima accommodatie als je niet veeleisend bent. Nette kamer met koelkast en kluisje. Jammer dat de bar dicht was (is al zo sinds Covid) en dat er geen ontbijtbuffet was. Je kreeg (iedere dag hetzelfde) dienblad op tafel. Receptie erg vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Klein maar goed verzorgd met een eigen beperkt restaurant zou het uitstekend zijn

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2019

gewoon goed

goed hotel ,vriendelijk personeel, kunt er goed eten ,wordt goed onderhouden ,christy van de receptie doet alles voor je regelen als je ergens naar toe wil ,je kan elke dag strandhanddoeken krijgen ,waardoor je niet hoeft te betalen voor een strandstoel/bed

Laatst bijgewerkt: 2 januari 2018

Kleinschalig, gemoedelijk, modern, schoon en uitstekende ligging.

Ons gezelschap van 10 personen varierend in de leeftijd van 7 t/m 81 jaar heeft het niet beter kunnen treffen. Uitstekende appartementen indeling, vriendelijk personeel en bediening. Wij voelden ons allemaal meteen thuis.

poeltje voor de kleintjes en aan de overkant de zee.