Tamarijn Aruba All Inclusive reviews

Hr. F. Stolk
Laatst bijgewerkt: 14 januari 2022

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2020

Perfecte vakantie

Het is een heerlijke vakantie geweest personeel zeer vriendelijk en het eten perfect lekker kunnen relaxen

Laatst bijgewerkt: 25 december 2019

Top ligging super eten en zeer vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 28 november 2019

Geweldige ligging aan het strand. En laagbouw.

Vriendelijke ontvangst. Prima kamer. Schoonmaak een tien. Eten en drinken uitstekend.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Grandios

Zoiets moet je gewoon meegemaakt hebben. Zou het zo weer doen.

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2019

Niet voor herhaling vatbaar

Toen ik op zoek was naar een leuke strand van Aruba heb ik dit leuke resort van Tamarijn gezien. Het prachtige strand heeft mij ervan overtuigd om te boeken. Helaas is het behoorlijk met photoshop bewerkt want de werkelijkheid ziet er echt anders uit. Wij moesten over rotsen en stenen klimmen om de zee in te komen. Elke dag zakte het beetje zand wat er was meer weg. De luxe kamer die we hebben geboekt ist erg veroudert en in de douche zat er veel schimmel. Het bed was super, en er werd goed schoongemaakt. Ik heb meerdere keren een glas sapn in het restaurant gepakt en zag pas later het lippenstift wat er nog opzat. Je moet de glazen en het bestek echt goed controleren voordat je het gebruikt. Wat het buffet betreft, de ene keer was het eten goed en lekker maar helaas altijd koud. De andere keer was het eten van slechte kwaliteit, soms van gisteren opgewarmd en koud. De groente en fruit zijn niet altijd vers, ik heb een verrote tomaat in mijn mond gehad, moest ik op mijn bord uitspugen. Mijn man heeft meerdere keren een verrote appel gehad. Bij het inchecken werd een borg van 100 dollar verlangt die je terug krijgt als alles in orde is. Maar bij het uitchecken werd ons en rekening gepresenteerd dat ze ons per overnachting 1 dollar in rekening brachten. Het is een vrijwillige bijdrage voor het milieu. Er wordt dus zonder vragen het bedrag afgetrokken van de borg. Omdatt het een vrijwillige bijdrage is hebben wij dit afgewezen en ions geld geheel teruggevordert. We werden wel op een manier aangekeken van hoe kun je dat nou doen. De receptioniste had een afwachtende houding zodat wij een gevoel hadden dat wij slechte mensen zijn, in de zin van: weet je dat wel zeker dat je niet wilt betalen? Dat gaf ons een wrang gevoel.

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2019

Hoge kwaliteit zeer vriendelijk personeel

We waren zeer tevreden het eten was voorteffelijk en afwisselend Moore Stränden en zeer schoon

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2018

Vanuit je bed recht in zee!

Luxe suites met zeezicht staat er in de reisgids maar de kamer waarin wij verbleven was hoognodig toe aan renovatie. Vooral de badkamer is echt versleten. Het goeie nieuws is dat het personeel erg vriendelijk is, dat de kamers op het strand zijn en dat je fantastisch zeezicht hebt.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2018

voor ons altijd thuiskomen

voor ons altijd de vakantie voor dat we zelf met het strandhuisje naar het Nederlandse strand gaan. heb reuma en knap binnen drie dagen helemaal op daar. en Tamarijn is het voor ons helemaal!!!!!!

Het strand zonder photoshop
strand hoe het werkelijk is
strand met stenen
strand met rotsen