Divi Aruba All Inclusive reviews

3,6

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Laatst bijgewerkt: 28 januari 2020

Mooi Hotel

Ontbijt en lunch prima. Diner niets bjizonders. Ligging is oke. Je kunt er niet snorkelen. Daarvoor dien je naar baby beach of naar Arachie beach te gaan. Met openbaar vervoer verplaatsen is een goed te doen.

Laatst bijgewerkt: 27 december 2019

Carabian beleven in alle luxe!

Geweldige bestemming. Mooi resort, goede kamer, erg vriendelijk en behulpzaam personerl. De drankjes worden jebin het zwembad gewoon nog gebracht. Nuets is te gek. Zon, zee, carabian puur sang!

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2018

Geen waar voor je geld

Verouderd hotel, onvriendelijk personeel bij de frontdesk, het eten in de a la Carte restaurants is goed, het buffet is eenvoudig en elke dag hetzelfde zowel ontbijt lunch als diner. Alle openbare ruimtes zijn niet echt schoon buffet restaurants zijn ook niet echt schoon, kamers worden wel goed schoongemaakt alleen jammer dat ze zo verouderd zijn, de deuren zijn zo krom dat er vanalles je kamer in kan, we hebben elke dag hagedissen moeten vangen om rustig te kunnen slapen. Kamers zijn heel gehorig, mochten je buren tv willen kijken dan kun jij niet slapen, ik vond het hotel echt heel duur en vind het zeker het geld niet waard.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2017

zeer vriendelijk personeel en aduquaat.

wat ik vind is dat eigenlijk D reizen mij een beetje teleurgesteld heeft. wij boeken een reis van 6000 euro en we zitten in een verbouwing van 1 zijde van de gang deze zijde grenst ook aan het strand. Ik mag aannemen dat jullie dit wisten. nu snap ik ook waarom deze kamers bezet waren, en wij onze eerste keus niet konden krijgen. Divi heeft er alles aan gedaan om de overlast te beperken. Tevens vind ik als ik starrclass boek dat ik naast mijn vrouw zit en niet ergens anders. De reisbegeleider heb ik alleen bij aankomst gezien, wel met het verzoek om naar Tamarijin te komen. en wat schets mijn verbazing er is gewoon een ruimte vanTui en daar zit een Engelse reisbegeleider welke ons keurig heeft geholpen. Hier maak ik uit op te weinig Nederlanders op Divi dus komen we daar niet.